Fandom

GTA wiki

Francis McReary

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png

Francis "Frankie" McReary (írül: Proinsias Mac Ruairí) egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki az egyik főszereplő a Grand Theft Auto IV-ben (2008-as készletben). Francis az LCPD tagja és a második legidősebb testvér a McReary Családból.

TörténelemSzerkesztés

Francis a testvére Patrick McRearynek, Derrick McRearynek és Gerald McRearynek. Ő a második legidősebb a McReary családban. Francis meglepően az egyetlen McReary testvér, aki nem vett részt a Three Leaf Clover küldetésben.

HáttérSzerkesztés

Francis és testvérei egy ír katolikus családban nőttek fel. Lenézték őt a fivérei, akik úgy vélik, hogy egy álszent a rendőri karrierje miatt. Patrick szerint Francis eredetileg pap akart lenni.

Francis azt mondja Nikónak, hogy az ő filozófiája, hogy megtisztítja Liberty City utcáit a bűnözéstől - különböző piti bűnözők és kábítószer-kereskedők ellen. Ez lehet puszta önigazolás Francis részéről - túlnyomórészt feladatokat állít Niko elé, amely a saját gaztetteit igazolja.

Úgy tűnik, ő ugyanazt a filozófiát követi, mint Frank Tenpenny.

A GTA IV eseményeiSzerkesztés

Francis először Manny Escuelával egy nyilvánosságfolt alatt találkozik Niko Belliccel. Később a játékban küld egy üzenetet Nikónak, hogy elrendezzen vele egy tanácskozást Castle Gardensben, ahol felfedi, hogy tud Nikónak a Liberty Cityben folytatott bűnös tevékenységéről; Niko beleegyezik, hogy Francisnek dolgozzon azért cserébe, hogy ő szemet hunyjon Niko bűnei felett.

Francis első feladata Niko számára, hogy öljön meg egy zsarolót, aki fényképeket birtokol róla. Ezt követően Niko a parancsára meggyilkol egy ügyvédet, Tom Goldberget, akinek bizonyítéka volt Francis ellen.

Kicsit később elküldi Nikót, hogy pusztítson el egy gyógyszer-kereskedő stricit East Hollandban, továbbá a kereskedő bűntársa ellen is felbéreli a férfit, hiszen az illető azzal fenyegette Francist, hogy beszél McRearyről a rendőröknek.

Vértestvérek Szerkesztés

Francis testvére, Derrick visszatér Írországból és szándékában áll felfedni öccsét korrupciós rosszakaratból, ilyen módon a dühös Francis azt akarja, hogy Niko ölje meg Derricket, miközben egy parkban beszélget vele. Niko dönthet úgy, hogy megöli Derricket, de azt is választhatja, hogy semmibe veszi Francis kérését és őt öli meg. Ha Francist megöljük, akkor a Colony Island Cemetary-ben lesz eltemetve.

A GTA V eseményeiSzerkesztés

A GTA V-ben Packie említi 2013-ban bátyját, Derricket Michael De Santának, Trevor Philipsnek és Franklin Clintonnak egy rablás során Blaine Countyban. Kiderül, hogy Derrick meghalt az évek során, ez pedig arra enged következtetést, hogy Niko vagy Francist ölte meg vagy Derricket, merthogy Derrick 2009 és 2013 között halt meg természetes halálban. Bár több mint valószínű, hogy Francis volt az áldozat.

Küldetések, amelyekben szerepelSzerkesztés

GTA IV

Galéria Szerkesztés

NavigációSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki