Fandom

GTA wiki

Four Iron

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

MISSION
Four Iron
Four Iron.png
Avery Carrington beszél Tommy Vercetti -nek a riválisával kapcsolatos problémájáról
Játék:
A küldetés elrontásainak feltételei: Wasted
Busted
Rival Developer escapes
Jutalom: $500
Leaf Links Country Club
Country Club Outfit
Feloldás: Demolition Man
Feloldója: Riot
"Az igazi üzlet nem a magas szinten elkövetett papírtologatásból áll. Kizárólag csak mocsokból és az akaratból, hogy azt a mocskot magadnak akard."
- Avery Carrington
A Four Iron nevet viseli az első feladat, amelyet a főhős, Tommy Vercetti az ingatlankivitelezőtől, Avery Carrington-tól kap.

KüldetésSzerkesztés

Tommy Vercetti beugrik Avery Carrington építkezésére, Vice Point-on, hogy megkérdezze, nincsen véletlenül valami elvégzendő feladat számára ismeretségükből adódóan, amire Ken Rosenberg irodájában tettek szert. CArrington tájékoztatja Vercetti-t, hogy gondja van az egyik riválisával, aki keresztbetesz neki egy terület megvásárlásánál, amelyre Avery-nek fáj a foga. Carrington megkéri Tommy-t, hogy vegye rá a másik ingatlan kivitelezőt, hogy térjen jobb belátásra, majd elárulja neki, hogy a megjelölt személy éppen a Leaf Links Country Club-ban játszik ezért Tommy-nak szüksége lesz egy golfos álcára a biztonsági őrökön való átjutáshoz.

Vercetti beugrik a Jocksport ruhaboltba, hogy az álcája teljes legyen, majd a golfklub felé veszi az irányt. A biztonsági őrökön átjutni sajnos csak a fegyverei leadása árán tud. A rivális ingatlan kivitelező a pálya legtávolabbi végében játszik éppen. Tommy-t sajnos túl hamar kiszúrják az üzletember testőrei és támadásba is lendülnek miközben a célpont egy Caddy-vel próbál elmenekülni. Vercetti egy rövid üldözés után megöli a kijelölt személyt, majd távozik a golfklubból.

Küldetési célokSzerkesztés

A küldetés sikeres teljesítéséhez a következőket kell tenni:

  • Golfozó ruha beszerzése a Jocksport áruházból
  • Eljutás a Leaf Links Golf Club-ba
  • A célpont a hátsó emelvényes szórakozik éppen. Intézd el!

Tippek és trükkökSzerkesztés

  • A küldetést sikeresen teljesítheted anélkül is, hogy megölnéd a célpontot. Tereld bele a vízbe és a sikeres küldetést visszajelző üzenet máris fel fog ugrani. A statisztikák közötti ölés számláló nem fog ettől emelkedni.
  • Ha a gyakorlóállásoknál álló három Caddy-t a vízbe lököd mielőtt a célpontra rontanál, akkor a testőrök később nem tudnak becsatlakozni az üldözésedbe.
  • Be lehet jutni a golkllubba saját autóval és az összes lőfegyverrel is. Ehhez Links Bridge melletti fahídra kell felugratni.
  • Ha bejutottál a klubba lőfegyverrel akkor a célpontot messziről is elintézheted, így megkönnyítve a saját dolgodat, mivel a testőröknek reagálni se lesz idejük.
  • Bejuthatsz a klubba helikopterrel is, így szintén megtartva a fegyvereidet és megkönnyítve a küldetés teljesítését.

JutalomSzerkesztés

A sikeres teljesítés $500-t ér, továbbá elérhetővé válik a County Club Outfit és a Demolition Man küldetés is.

GalériaSzerkesztés

Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki