Fandom

GTA wiki

Fernando Martinez

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Fernando Martinez egy visszatérő rádiós személyiség sok Grand Theft Auto játékban, a Grand Theft Auto III-tól kezdve.

HáttérSzerkesztés

Karrierje 1984-ig nyúlik vissza, amikor az Emotion 98. 3 társ-házigazdája lett, Lionel Makepeace mellett. Hadilábon álltak egymással, majd 1986-ban a rádió egyedüli házigazdája lett. Emellett különböző reklámokat hirdetett Vice Cityben.

Ismeretlen okokból Fernando elköltözött Vice Cityből és San Andreasba ment, ahol egy temetésen összejött Christy MacIntyrevel, a WCTR rádió Lonely Hearts műsorának vezetőjével.

Később a GTA III-ban 2001-ben már Liberty Cityben élt. Itt férjeknek közvetített hölgyeket, hogy "megszabaduljanak a házassággal járó stressztől", ez volt a Fernando's New Beginnings. Lazlow készített vele egy interjút a Chatterbox FM-en.

2008-ban a GTA IV-ben a Vice City FM rádió DJ-je lett, ahol elismeri hogy egy szexuális bűnelkövető, nem tartózkodhat az iskolák 200 méteren belüli körzetében, emellett több gyereke és nemi betegsége is van.

A GTA V-ben is hallunk felőle, és úgy tűnik, próbál leszokni nőfaló viselkedéséről és szextárgynak tekintés helyett jobban tisztelni őket - bár ez nem nagyon megy neki. A WCTR-on a The Fernando Showt vezeti. Kiderül róla, hogy illegális bevándorló az Amerikai Egyesült Államokban.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Fernando Martinezt lehetett hallani szinte az összes 3D-s játékban és a HD Universe játékokban is.
  • Nem ismert, hogy Fernando kapcsolatban van-e Jerry Martinezzel , mert ugyanaz a vezetéknevük. Nagyon valószínűtlen, hogy kapcsolatban állnak. 
    FernandoMartinezEstrellaGTAV.png

    Fernando Martinez neve a hírességek sétányán a Gta V-ben

  • Fernando az egyetlen kitalált DJ , aki megjelenik a GTA IV és kiegészítőjében.
  • Fernando folyamatosan harmadik személyben beszél magáról, és minden nővel flörtöl, akivel beszél.
  • A neve szerepel a Vinewood Walk of Fameen a GTA V-ben.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki