Fandom

GTA wiki

Fegyverbővítmények

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Ak47attachments.jpg

A Grand Theft Auto V és Grand Theft Auto Online játékokban a játékos különböző bővítményekkel fejleszthetik a fegyvereiket. Látványelemek mellett a fegyverek tulajdonságait is lehet változtatni ezekkel.

A korábbi GTA játékokban is voltak ilyen bővítmények, de nem lehetett őket változtatni, külön fegyvernek számítottak (pl. hangtompító a Silenced 9mm-en).

A bővítmények jelentősen feljavítják a fegyverek tulajdonságait, főleg, ha kombinálva használjuk őket. Nem lehet minden típusú fejlesztést minden fegyverre feltenni: pl a shotgunokra nem lehet távcsövet tenni. Más fegyvereket egyáltalán nem, vagy csak kibővített tárral lehet bővíteni.

A bővíthető fegyverek listájaSzerkesztés

A BővítményekSzerkesztés

  • Extended Magazine: Kibővített tár, több golyó egy tárban, több lövés újratöltés nélkül. A fegyveren láthatóan egy nagyobb tár jelenik meg.
  • Flashlight: Lámpa, mellyel célzás közben meg is világíthatjuk a célpontot. Ki-be kapcsolható.
  • Scope: távcső, mely kicsit ráközelít a célra, ezáltal jobb a célzás.
  • Advanced Scope: Fejlesztett távcső a mesterlövész puskák sajátja (kivéve a Marksman Rifle), amely a távoli célzást segíti.
  • Suppressor: Hangtompító, mely a fegyverre illesztve csökkenti a torkolattüzet és a lövés hangját, de ezáltal kicsit romlik a hatótáv és az egyes lövések sebzése.
  • Grip: Markolat, mely a fegyverre illesztve biztosabb fogást, így kisebb visszarúgást és pontosabb lövést biztosít.

LátványelemekSzerkesztés

A fegyverek festhetőek, egyesek az Ill-Gotten Gains Part 1 részeként luxusgravírozással is elláthatóak. A sima festések elérhetősége a játékos szintjétől vagy az adott fegyverrel megölt más játékosok számától függ.

Színek:

  • Army
  • Green
  • LSPD
  • Orange
  • Pink
  • Platinum (feltétel: 100-as szint)
  • ...

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A Heists update-tel a barna távcső fekete lett, a lencséje pedig sárga. A távcsőben látott kép ettől nem módosult.
  • A Heavy Pistol piros célzást segítő fénnyel látható el, ami inkább csak díszítőelem, csak belső nézetben lehet érdemben is használni.
  • A Socialclubon nyomon lehet követni a birtokolt fegyverarzenált, és a rájuk csatolt bővítményeket. Az elérhető, de még nem megvásárolt bővítmények kék sziluettje is látható a fegyvereken.
  • A Flare Gun festésének megváltoztatásával a kilött rakéta színe is megváltozik.

Lásd mégSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki