Fandom

GTA wiki

FMJ

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Jármű
FMJ
FMJ-GTAO-front.png
Az FMJ a Grand Theft Auto Onlineban
(Hátsó nézet).
Típus Civil autó
Kivitel Kétajtós Szuperautó
Férőhely 2 (sofőr, utas)
Megjelenés Grand Theft Auto Online [DLC]
[NG]
Gyártó Vapid
Ára 1.750.000$ (Legendary Motorsports)
Kapcsolódó járművek Bullet

A Vapid FMJ egy kétajtós szuperautó, mely a Grand Theft Auto Onlineban jelenik meg a Further Adventures in Finance and Felony frissítés részeként.

LeírásSzerkesztés

Az FMJ-nek nagyon futurisztikus megjelenése van, ami annak tudható be, hogy főképp a 2017-es Ford GT-ről lett mintázva. Ez a kocsi oldalsó részéről, a motorháztető-nyílásokról, a felnikről, a hátsó lámpákról és a hátsó lökhárítóról a legszembetűnőbb. A maradék nagy része, mint például az első lökhárító, a fényszórók és a hűtőrács az Aston Martin Vulcanról lehet ismerős.

TeljesítménySzerkesztés

Az FMJ-nek kiváló teljesítménye van, összességében gyors kezelhetőséggel, remek úttartással és magas végsebességgel. Maga a kocsi nagyon rosszul gyorsul, körülbelül annyira mint az Adder, ezt viszont ellensúlyozza az, hogy úttartásának és nagy kanyarodási ívének köszönhetően elképesztően nagy sebességgel tud kanyarokat bevenni. Ennek ellenére szokott olyan problémákkal küzdeni, mint a Reaper - néha hajlamos kicsúszni a könnyűsúlyú kasztnival párosított nehéz motorja miatt.

Maga a motor egyébként óriási erőt képes adni a kereknek. Hangra ugyanolyan, mint az Entity XF-é, míg kinézetre a Turismo R-ére, a Cheetahéra, az Osirisére és a T20-éra hasonlít. A kocsi kipufogóvégei közvetlenül a hátsó lámpák mellett találhatók.

LelőhelyekSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Az FMJ (full-metal jacket = teljes köpenyű lövedék) név egy szójáték, valamint utalás arra, hogy a Bullet az FMJ elődje.
  • A másodlagos festés nem csak a gyári lökhárító ajak, hanem a féknyereg és az üléshuzat varratának színét is megváltoztatja. Ez azonban csak hagyományos festésnél van így, más festék típusnál, mint például krómnál nem változik meg a szín.
  • Az FMJ megjelenése elég időszerűtlen a GTA Online idővonalához képest - a 2017-es Ford GT-t ugyanis 2016 elején mutatták be, az Aston Martin Vulcant 2015-ben, ehhez képest a játék pedig 2013-ban játszódik.

Lásd mégSzerkesztés

  • Bullet - Egy szintén Vapid gyártmány, ami technikailag az FMJ elődje.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki