Fandom

GTA wiki

Every Bullet Counts

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Ez a cikk vagy szakasz olyan tartalmat foglal magában, mely csak az Xbox One, a PlayStation 4, és a PC kiadatásokban szerepel a Grand Theft Auto V-ön belül. Tehát ezek nem jelennek meg az Xbox 360 vagy a PlayStation 3 verziókban.
Ha látni szeretnéd a teljes listát a GTA V funkcióiról a "továbbfejlesztett" változatban, kérjük, kattints ide.
V.png
KÜLDETÉS
Every Bullet Counts
Every-Bullet-Counts1-GTAO.jpg
Játék: Grand Theft Auto Online
Küldetést adja: N/A
Helyszín: San Andreas
Szereplő(k): 4 Játékos
Cél: A többi játékos
Sikertelen, ha:
Wasted
Feltétele: Rank 12

Az Every Bullet Counts (Minden töltény számít) egy Adversary Mode a Grand Theft Auto Onlineban. Minden különösebb előreklámozás nélkül 2015. december 8-án jelent meg a játék Xbox One, PlayStation 4 és PC változataiban.

LeírásSzerkesztés

Ez a Adversary Modes játékmód olyan mintha 4 csapatos Last Man Standing lenne, de pár csavarral: minden csapat egy főből áll, minden játékosnál egy Marksman Pistol van, két tölténnyel. Ezt kell beosztani a másik három ellenfél ellen. A lőszer kifogyása után egy Hatchet vagy Machete segíti a kézitusát.

A "kempelés" elkerülése végett minden játékos, aki 5 másodpercnél tovább marad egyhelyben, megjelenik a radaron - könnyű célt biztosítva így a fedezékből fedezékbe mozgó láthatatlan ellenfeleknek.

A pályák különféle belterek, olyanok is, amik eddig még nem szerepeltek más játékmódokban, mint Michael De Santa villája, vagy a Tequi-la-la klub.

KépekSzerkesztés

ÉrdekességSzerkesztés

  • A Call of Dutyban is van hasonló játékmód, a One In the Chamber.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki