FANDOM

„A világ rossz ötletekre épül, barátom.”
Eugene Reaper Luisnak.[src]

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bpF45voypd

Eugene Reaper egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki megjelenik mellékszereplőként a Grand Theft Auto IV-ben és a The Ballad of Gay Tony-ban is.

Történet Szerkesztés

Háttér Szerkesztés

A középiskolás évei alatt az amerikai futballnak hódolt és sikeresen elkapott egy passzot, mely a mérkőzés későbbi megnyerését jelentette. Ennek azonban az volt az ára, hogy a lába tizenhárom helyen eltört az elkapás során bekövetkező ütközéskor. A Weazel News-on történő bemutatásakor derül ki, hogy jelenleg számítógép-technikusként dolgozik.

Az élete egy bizonyos pontján csatlakozott a Liberty City fegyverklubhoz.

A GTA IV eseményei Szerkesztés

Eugene az Algonquinben, az Exchange-nél található banknál tartózkodott, miközben azt Patrick McReary, Derrick McReary, Michael Keane és Niko Bellic kirabolta.

Miután a túsztársával, Luis Fernando Lopez-zel halkan beszélgetett a helyzetről, Luis megemlítette, hogy szerinte nem a legjobb ötlet szembeszállni a fegyveres rablókkal. Ezt a jó tanácsot ő azzal a válasszal ütötte el, hogy megemlítette a középiskolás évei során szerzett futball tapasztalatát, miszerint "a világ rossz ötletekre épül, barátom".

A csevej befejezése után előhúzta a fegyverét és tüzet nyitott a bankrablókra, megölve ezzel Michael Keane-t. Ezt követően Packie és Derrick azonnal lelőtte őt.

A hírekben később "hősként" emlegetik őt.

Elkövetett gyilkosságok Szerkesztés

Küldetések, melyekben megjelenik Szerkesztés

GTA IV

The Ballad of Gay Tony

Galéria Szerkesztés

Apróságok Szerkesztés

  • A Paleto Bay-i rablás során a banda az első lopásaikról kezd el beszélni. Amennyiben Packie kerül kiválasztásra, mint fegyveres, ő arról fog mesélni, hogy Reaper hogyan ölte meg Michael Keane-t, és ezek után Packie hogyan bosszulta meg társa halálát.
  • Mint sok más visszatérő karakteré, így az ő modellje is lecserélésre került a The Ballad of Gay Tony-ban. Személy szerint ő egy átlagos járókelő modelljét kapta meg a GTA IV-ből.
  • A rablás során, az átvezető videóban látható amint Eugene lelövi Michael-t térdelő testhelyzetből, azonban a The Ballad of Gay Tony-ban a fegyverhasználat már álló testhelyzetben történik.
  • A TBoGT kiegészítőben úgy tűnik, hogy Packie egyedül öli meg Eugene-t, mivel a kamera csak ráközelít, azonban közelebbi megfigyelés után észrevehető, hogy valaki más is tüzet nyitott a túszra egy másik szögből, feltehetőleg Derrick volt az illető.

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki