Fandom

GTA wiki

Enus

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Logo-IV-Enus.png

Az Enus egy Brit/Német luxusautógyártó cég a Grand Theft Auto széria HD Univerzumában.

LeírásSzerkesztés

Az Enus a világ két talán legnagyobb ultra-luxus autógyártó vállalatáról, a Rolls-Royceról és a Bentleyről lett mintázva. A Southern San Andreas Super Autos weboldala szerint a cég eredetileg Brit volt, most már azonban egy Német autóvállalat birtokolja. Ez egy utalás arra, ahogy a Volkswagen is felvásárolta a Bentleyt, és ahogy a BMW is a Rolls-Roycet.

JárművekSzerkesztés

Kép Jármű Stílus Alapja (HD Univerzumban) Megjegyzések
Cognoscenti-GTAO-front.png

CognoscentiArmored-GTAO-front.png
Cognoscenti és Páncélozott Cognoscenti Luxusszedán 2006-2013 Bentley Continental Flying Spur Az Executives and Other Criminals frissítés részeként tér vissza a Grand Theft Auto Onlineba.
Cognoscenti55-GTAO-front.png

Cognoscenti55Armored-GTAO-front.png
Cognoscenti 55 és Páncélozott Cognoscenti 55 Luxusszedán 2014 Bentley Continental Flying Spur A Cognoscentiről lett mintázva.
Az Executives and Other Criminals frissítés részeként jelenik meg a Grand Theft Auto Onlineban.
EnusCognoscentiCabrio-Front1-GTAV.png
Cognoscenti Cabrio Luxuskupé/Roadster 2003-2015 Bentley Continental GTC A Cognoscentiről lett mintázva.
HuntleyS-GTAV-front.png
Huntley S Luxus SUV Bentley EXP 9 F/Bentayga A High Life Update részeként jelenik meg a Grand Theft Auto V-ben.
SuperDiamond-GTAV-front.png
Super Diamond Luxusszedán 2003 Rolls-Royce Phantom
SuperDropDiamond-TBoGT-front.png
Super Drop Diamond Luxuskabrió 2007-jelenlegi Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé A Super Diamondról lett mintázva.
Csak a The Ballad of Gay Tonyban jelenik meg.
Windsor-GTAV-Front.png
Windsor Luxuskupé 2014-jelenlegi Rolls-Royce Wraith Az Ill-Gotten Gains Part 1 frissítés részeként tér vissza a Grand Theft Auto V-be.
WindsorDropUp-GTAO-front.png
Windsor Drop Luxuskabrió 2015-jelenlegi Rolls-Royce Dawn [1] A Windsorról lett mintázva.
A Further Adventures in Finance and Felony frissítés részeként jelenik meg a Grand Theft Auto Onlineban.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A Super Diamondon és a Super Drop Diamondon nincs embléma, csak egy motorháztetődísz, ami gyémánttal van bevonva, utánozva ezzel a Rolls-Royce motorháztetődíszét. Ha egy Super Diamondban vagy egy Drop Diamondban ülve üldöznek minket, a rendőrségi rádión ugyanúgy bemondják, hogy az Enus gyártotta.
  • Az egyik ok, ami miatt az Enus a Bentleyről és a Rolls-Royceról is mintázva lett, az az lehet, hogy a Bentley a Rolls-Royce közvetlen utódja. Emellett néhány Rolls-Royce autót, például a Cornichét Bentleyként reklámozták akkoriban.
  • Az Enus egy szójáték lehet az 'ánusz' (angolul 'anus') szóra.
  • A "Diamond Wind Badge" módosítással a Roosevelt Valorra szerelhető egy motorháztetődísz, ami ugyanúgy néz ki, mint az Enus kocsikon lévő. Ez azért érdekes, mert a Roosevelt Valort az Albany gyártotta.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki