FANDOM

Ez a cikk vagy szakasz olyan tartalmat foglal magában, mely csak az Xbox One, a PlayStation 4, és a PC kiadatásokban szerepel a Grand Theft Auto V-ön belül. Tehát ezek nem jelennek meg az Xbox 360 vagy a PlayStation 3 verziókban.
Ha látni szeretnéd a teljes listát a GTA V funkcióiról a "továbbfejlesztett" változatban, kérjük, kattints ide.
V
Jármű
Entity XXR
EntityXXR-GTAO-front
Az Entity XXR a Grand Theft Auto Onlineban
(Hátsó nézet).
Típus Civil autó
Kivitel Hiperautó
Férőhely 2 (sofőr és egy utas)
Megjelenés Grand Theft Auto Online [DLC]
[NG]
Gyártó Överflöd
Ára 2.305.000$ (Legendary Motorsport)

Az Överflöd Entity XXR egy hiperautó a Grand Theft Auto Onlineban, ami a Southern San Andreas Super Sport Series frissítés részeként jelent meg.

DizájnSzerkesztés

Grand Theft Auto OnlineSzerkesztés

Az Entity XXR megjelenését főképp a Koenigsegg One:1 ihlette, néhány elemét tekintve viszont a Koenigsegg Agera R-re is hasonlít. Külsőleg nagyon hasonlít az Entity XF-re, csak az XXR sokkal agresszívabb és aerodinamikusabb megjelenéssel, valamint gyárilag egy légterelővel is rendelkezik.

TeljesítménySzerkesztés

Grand Theft Auto OnlineSzerkesztés

Akárcsak az eredeti Entity, az XXR is nagyon kifinomult irányíthatósággal rendelkezik, meglepőmód azonban a gyorsulása még az XF-énél is rosszabb.

GalériaSzerkesztés

LelőhelyekSzerkesztés

Grand Theft Auto OnlineSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • Az Entity XXR egy elektromos sípoló hangot ad ki a motor leállításakor. Ugyanilyen hangot ad ki a Pegassi Reaper is.