Fandom

GTA wiki

Entity XF

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Jármű
Entity XF
EntityXF-GTAV-Front.png
Egy Entity XF a GTA V-ben.
(Hátsó nézet).
Típus Civil autó
Kivitel Kétajtós sportautók
Férőhely 2 (vezető és utas)
Megjelenés Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto Online
Gyártó Överflöd
Ára $795,000 (Legendarymotorsport.net)

Az Överflöd Entity XF egy kétajtós szuperautó a Grand Theft Auto V-ben.

DizájnSzerkesztés

Az autó dizájnját úgy tűnik, hogy erősen befolyásolja a svéd Koenigsegg CC8S. A logója és a motorháztetője hasonló a fehér és kék Maseratihez, a mérete és alakja pedig a Koenigsegghez. A hátsólámpák majdnem azonosak a Koenigsegg Agerájéval, a belsejében pedig a Lamborghini Aventadorral azonosak. Végül a hátsó motorháztető egyértelmű, hogy a Porsche Carrera GT-ről lett mintázva.

Az Entity XF funkciói meglehetősen egyszerű stílusúak. Az első lökhárító megemelkedik a központi területnél. A lökhárító tartalmaz egy kis CFRP elosztót. Az autó első lökhárítóján nagyméretű nyílások találhatóak.

Az XF oldalai eléggé vastag stílusúak. A tengelytáv tartalmaz egy CFRP-t. A jármű oldalai ék alakúak, mely lehetővé teszi a légáramlást a vezetékekből. A karosszériája görbe és az ajtók külső tükrökkel vannak felszerelve. Az autó jellemzői az öt küllős kerekek és az alacsony gumiabroncsok. Az XF két nagy kipufogóval rendelkezik, amely módosítható három kipufogóval háromszög alakú elrendezésben, így összesen hat kipufogója lehet. A spoilere - amelyet hozzá lehet tenni a Los Santos Customsben -, a Koenigsegg Agera R spoilerjén alapszik.

TeljesítménySzerkesztés

Az autó képes elérni a 240 mph végsebességet, amely lehetővé teszi, hogy versenybe szálljon a Zentornóval, a Turismo R-rel, a Cheetah-val és az Adderrel. Emellett a modellje és az üzemanyagtartálya hasonló az Infernushoz, a Buffalóhoz, az F620-hoz, a Sultanhoz és a Banshee-hez.

ÁttekintésSzerkesztés

Gyorsulás

(0 - 60mph / 0 - 100km/h)

Végsebesség

(mph / kph)

Motor Erőátvitel Váltó Tömeg

(Kg)

3.5 másodperc

240 mph / 386 kph

4.5 L twin turbo V8

Négykerék-meghajtás

7-es automatikus sebesség

1500 / 3307

HelyszínekSzerkesztés

GTA V Szerkesztés

GTA OnlineSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

GalériaSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki