Fandom

GTA wiki

Elwood O'Neil

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Ryder-GTASA.jpg
"Jah, és szerezz valami ruhát is magadnak, barom. És egy frizurát is - elég égő veled mutatkozni."
A cikk kevés képet tartalmaz. Tölts fel néhányat!
Zvx3wvlh.png

„Beszéltem a mániákus Trevorral,éppen felénk tart”
Elwood O'Neil

Elwood O'Neil egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy kisebb karakter és ellenség a Grand Theft Auto V-ben. Elwood O'Neil, a O'Neil testvérek tagja és vezetője, a család beltenyésztéssel és a meth főzésével foglalkozik, akiknek a riválisa Trevor Phillips, a Grand Theft Auto V egyik főszereplője.

Elwood O'Neil szinkronhangja Matt Carlson.

HáttérSzerkesztés

Elwood O'Neil, az O'Neil család feje és testvérei Walton, Wynn, Ernie, Earl, Dale, Doyle, Daryl és Dan. Az O'Neil testvérek egy farmon élnek Blaine Countyban és drogokkal foglalkoznak.

GTA 5 EseményeiSzerkesztés

640px-O27NeillBrothers-GTAV-1-.png

Elwood figyelmezteti a testvéreit, Trevor támadásról

A Los Santos Triads látja hogy milyen jól megy az O'Neil testvéreknek az üzlet, ezért szövetséget kötnek az O'Neil testvérekkel. Amint Trevor meghallotta, hogy a Los Santos Triads szövetséget kötött az O'Neil testvérekkel, Trevor egyből bedühödött és felrobbantotta az O'Neil testvérek farm házát a drogokkal együtt.

Elwood halála Szerkesztés

Elwood bosszút akar állni Trevoron amiért felrobbantotta a farm házat, de Franklin üldözi őket és felborulnak a kocsival az erdő közepén mert egy szarvas rohant az úton. Az erdőben rohangálna Michael megöli az O'Neil testvéreket helikopterből egy Sniper Rifle fegyverrel és ezzel az O'Neil testvéreknek se híre se hamva nem lesz.

Küldetések, amelyekben szerepelSzerkesztés

GTA V

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Elwood_O'Neil

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki