Fandom

GTA wiki

Elderly Asian Man Held After Failing to Satisfy Immigration

1 770pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Az Elderly Asian Man Held After Failing to Satisfy Immigration (Fogvatartják az öreg ázsiait, mert nem felelt meg a bevándorlás szabályainak) egy Liberty Tree cikk, melyet Amy Salzburg írt. A cikk utalás az Öreg keleti úriemberre.

CikkSzerkesztés

Elderly Asian Man Held After Failing to Satisfy Immigration.jpg

Az öreg ázsiai férfit - aki sok fejtörést okozott az amúgy is túlterhelt bevándorlási szolgálatnak - még ebben a hónapban deportálják, mert nem tudta meggyőzni a Bevándorlási Hivatalt, hogy van oka belépni az országba.

Ahogy arról beszámoltunk, egy magánrepülőgéppel érkezett egy ismeretlen helyről valahonnan Kelet-Ázsiából minden szükséges dokumentum nélkül. Nem volt se útlevele, se vízuma, de még platinum hitelkártyája se, amivel megvesztegethette volna a vámosokat. Se a menedékjogot nem fogadta el, se menekült státuszt nem kért, és csak három angol szót ismételgetett: "Love and Death". Nem valószínű, hogy Woody Allen rajongó lenne, és a probléma a magasabb kormányzati elméknél is kiverte a biztosítékot. Ennek következményeként a férfit egy szigorúan őrzött börtönbe szállítják, ahonnan még ebben a hónapban deportálják.

"Ez a fickó nagyon rossz hír," mondta Ray Mathers, a Bevándorlásiak igazgatója a Francis International reptéren. "Még azt sem tudta megmutatni a térképen, hogy honnan származik. Melyik idióta nem találja meg a térképen, hogy hol él? Köszönjük, az ilyenekből nem kérünk az országunkban."

Külső linkSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki