Fandom

GTA wiki

Eddie Pulaski

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap3 Share

Sc1ynsx7.png

„Carl helytelenül kaptad az egészet, haver. Tenpenny volt az, ami megmenti a seggedet! Minden alkalommal meg akartam szabadulni tőled úgy vélné, hogy valami mentség élve tart téged. De most ez rajtam áll és én nem vagyok egy olyan kibaszottul puha érintés!”
Eddie Pulaski

Edward "Eddie" Pulaski egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki az egyik főszereplő és a negyedleges főellenség a Grand Theft Auto: San Andreasban.

Pulaski a játék főellenségének segítőkezeként dolgozik és a egy korrupt rendőrökből álló csoport ( ennek még Jimmy Hernandez és Ralph Pendelbury is a tagja), a CRASH egyik tagja, valamint egy LSPD rendőrtiszt.

A GTA San Andreas Eseményei Szerkesztés

Háttér Szerkesztés

Eddie Pulaski Los Santosban született és később csatlakozott a LSPDhez és a CRASH-hoz, ahol megismerkedett Frank Tenpennyvel.

Eddie Frank Tenpennynek a bűnügyi partnere és társa lett. A C.R.A.S.H. nem tudja, hogy, hogyan a kezelje a bandabűnöket. Az évek során Tenpennyvel dolgozott, egy magas szintű bizalmat fejlesztettek egymás között (Tenpenny valamikor arra használta Pulaskit, hogy befedje a háta mögött lévő bűnöket és bajokat) és tiszteletlen kilátásokat csináltak a törvény alatt. Szintén az idő legnagyobb részében Tenpenny hajlott bérenceként szolgált, miközben több törvénytelen tevékenységet tett és titkolta az igazságot. Bone County sivatagi régiójában megölik Jimmy Hernandez rendőrtisztet, mert elárulta őket az Internal Affairsnek.

Halála Szerkesztés

Deathofpulaski-1-.jpg

Pulaski halott teste.

„"Utolsó kívánság?" ”
CJ

„"Igen, megbaszhatom a húgodat?"”
Pulaski

„"Te egy seggfej vagy! Köcsög, szemétláda!!"”
CJ

Eddie Pulaski rendőrtisztet megölte CJ a High Noon misszióban, egy hosszú autós üldözés során, miközben sértegette az anyját és húgát. Az utolsó kérése az volt, hogy hadd szexeljen Kendlel, erre Carl úgy válaszolt, hogy agyontaposta Pulaski fejét és ezzel megölte a rendőrtisztet.

Halála után Szerkesztés

„"Fogadok, hogy majd felbukkan halott, mint a többiek."”
Kendl

A Riot küldetés alatt, amikor Frank Tenpenny bíróságon van, Pulaskiről feltételezik, hogy rejtegetésben van, de CJ (és, később felfedett, Tenpenny) másképp tudja. Csak miután Smoke-ot megölik, Tenpenny magyaráz: Most megölted Pulaskit, és most ezt a kövér szart? Inen már nincs megállás!

Küldetések, melyekben jelen van Szerkesztés

GTA San Andreas

Elkövetett Gyilkosságok Szerkesztés

  • Jimmy Hernandez - Megölte őt, mert megpróbálta feloszlatnia CRASH-t, azáltal, hogy információkat adott ki az Internal Affairsnek.

Apróságok Szerkesztés

640px-Officer Carver-1-.jpg

Eddie Pulaski béta verziója, Officer Carver.

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Eddie_Pulaski

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki