Fandom

GTA wiki

Easter Egg-ek (San Andreas)

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A GTA San Andreas csak úgy nyüzsög a fejlesztők által elrejtett Easter Egg-ektől. Néhány elég egyértelmű, mások nagyon jól el lettek rejtve.

ÁltalánosSzerkesztés

  • Rendszámtáblák

A legtöbb szereplő kocsijának (és néhány biztonyos küldetésben szereplő kocsinak) saját rendszáma van, pl Sweet: GROVE4L, Denise: HOMEGIRL, stb. Ezek az Egyedi rendszámok, melyeket itt is meg lehet nézni: http://www.eeggs.com/items/48904.html

  • A 69-es szám

A 69-es szexpózra sok helyen utalnak a játékban: van 69-es körzet, 69-es móló,

  • Rockstar csillagkép

A Rockstar csillagkép az összes játékban megtalálható a GTA III Érából.

  • True Grime Street Cleaners

Több hirdetőtáblán is látható a szemetes hirdetés, valójában egy konkurens játék, a True Crime: Streets of LA fikázása

Rádiós easter eggekSzerkesztés

WCTRSzerkesztés

  • AZ Area69-be betelefonál egy ember, aki "Kevin"-nek nevezi magát, és azt állítja, hogy szuperereje van: belefütyül a telefonba, amivel nukleáris rakétát tud kilőni. A 90-es évek elején valóban volt egy Kevin Mitnick nevű hacker, akit lecsuktak, de nem mertek neki telefont adni, mert attól tartottak, tényleg meg tudja csinálni.

BeltérSzerkesztés

24-7Szerkesztés

CJ házaSzerkesztés

  • Az öltözőszobában áll egy szörfdeszka, Vice City mintával.

Cluckin' BellSzerkesztés

  • A dolgozók hátán a felirat "Taste the cock" (vagyis Kóstold meg a kakast / Kapd be a f##!)

Suburban és Ammu-nationSzerkesztés

  • Ha bemész bármelyik Suburban-ba és a ruhavásárlós ajtó melletti tükörbe nézel távcsővel vagy fényképezővel (és zoomolsz), a tükörben az Ammu-nation belsejét látod.

Los SantosSzerkesztés

Yacht Harbor híd

  • A híd járdáján egy kék víziló szobor áll.(Szerintem víziló.)
  • Jesus Saves - Egy utalás a GTA II-re, ahol ezzel jelölték a mentési helyet (a villogó neon hol a teljes szöveget, hol a "...U. Save."-t adta).
  • Los Santos Delivery - a futárszolgálat rövidítése: LSD...

AtriumSzerkesztés

  • Az önkielégítő szobor -A Commerce-ben levő Atrium fő csarnokában különös szoborcsoportot láthatunk. A középső láthatóan önkielégítést végez, míg a terem szélén körben levők a fejüket fogják.

BárSzerkesztés

  • A második bár falán érdekes dolgok vannak: a "Jesus Saves" graffiti, valamint Cerberus Foot Officer a Manhuntból. (Ezt az interiort használja a Misty's, a Ten Green Bottles és a The Crow Bar.

KriptaSzerkesztés

  • A vinewoodi temetőben van egy kripta, amibe be lehet menni. Benne TV és elszórt pizzásdobozok találhatóak, utalás a "Buffy, a vámpírok réme"-re.

LSPDSzerkesztés

  • A los santosi rendőrségen is vannak érdekes dolgok: a zuhanyzóban egy műpénisz, az irodában a falon James Earl Cash képe a Manhunt-ból.

Northstar RockSzerkesztés

  • Los Santos északkeleti részén van a Rockstar North neve ügyesen elrejtve (a honosításban szépen le is fordították 'Északi sziklára'...)

Reece fodrászataSzerkesztés

  • A falon a Jackson 5 képei vannak.

Starballs DemolitionSzerkesztés

Az épületbontó vállalat szlogenje: "Hostes ad pulverem ferire" (Szétzúzzuk az ellenséget - latin) volt a felirat a Vice Cityben a bíróságon.

Tiki TheaterSzerkesztés

  • Egy szexklub, a Jefferson tornyokkal szemben, aminek a reklámfigurája a Vice Cityben használt rejtett csomag.

Templom JeffersonbanSzerkesztés

  • A vasúti sínek melletti háromszög alakú templom gyönyörű mozaiküveges ablakának tetején Rockstar logó látható.

Flint CountySzerkesztés

Angel PineSzerkesztés

Red CountySzerkesztés

MontgomerySzerkesztés

  • A veszélyes kút - a kórház és a fogadóiroda mögött van egy elkerített kút, ami gyanús zöld fényt áraszt magából. Az utca túloldalán van a Sprunk üzeme, így valószínű, hogy ez az összetevő is része lehet az energiaitalnak...

Palomino CreekSzerkesztés

  • Az elhagyott tolókocsi - Palomino Creek délnyugati részén, az öbölben (Fisher's Lagoon) van egy stég, aminek a végén egy rozsdás tolókocsi néz a víz felé.
  • Park 'n' Pray - Palomino Creek egyháza megtalálta a megoldást a rohanó világ és a vallás összehozására! A városka kicsiny templomja mellett egy "Drive-Trou" gyónatatószék található, a szlogenjük paródiája a játékszerte megtalálható "Pay 'n' Spray"-nek!
  • Scott Wilson sírja - a templom másik oldalán egy kis temető van, ahol az egyik sír Scott Wilsoné, aki a tervezője a játék vidéki részeinek.

San FierroSzerkesztés

DowntownSzerkesztés

  • Resident Evil - A belváros közepén áll egy felhőkarcoló, aminek nyitott ajtajai vannak. Belépve a falon ezt olvahatjuk: "Zombotech, sinister zombie research corporation, Welcome visitors". Beljebb menve egy hatalmas DNS alakú szobrot látunk. Ez a hely az Umbrella Corporation paródiája a Resident Evilből.

Gant-hídSzerkesztés

  • A Gant-híd délkeleti pillérének legtetején egy felirat tájékoztat minket: "Itt nincs Easter Egg! Menj innen!"...
  • Múzeum: a híd san fierro-i végén van egy "múzeum", ahol egy érdekes táblát láthatunk a híd adataival: amellett, hogy 159,7 méter hosszú és az út 60,3 méterre van a víz felett, megtudhatjuk, hogy a híd 11 textúrát használ és 1,27 megabyte helyet foglal... Ugyanitt található egy "Valódi kábeldarab" a hídból. A tábla, a kábel és maga a múzeum is mind léteznek a valóságban is az eredeti Golden Gate hídnál.

Garver és Kincaid hidakSzerkesztés

Ennek a két hídnak az eredetijei meglepően nem San Franciscoban, hanem Skóciában találhatóak. Ennek oka, hogy a játék készítésében részt vevő Rockstar North ezen a területen van. Az eredetiket lásd itt: [www.forthbridges.org.uk]

Hasbury temetőSzerkesztés

  • A temetőben Rockstar Game-es sírkő található

Zero RC boltjaSzerkesztés

  • Akciófigurák: a boltban kaphatóak Tommy Vercetti és Lance Vance (GTA Vice City) és James Earl Cash (Manhunt) figurák, valamint több játékbeli jármű makettje.

Bone CountySzerkesztés

Area 69Szerkesztés

  • Half-Life utalás: Az elhagyott reptértől délre található a 69-es körzet. Itt van egy szoba, ahol az asztalon egy piros-fehér feszítővas látható - Gordon Freeman "védjegye". Maga a hely is hasonlít a Black Mesa-ra - mindkettőt a létező 51-es körzetről (Area 51) mintázták.

HullazsákokSzerkesztés

Verdant Meadows és a 69-es körzet között található egy Tömegsír, 6 hullával. A gödör mellett áll egy Bobcat is. A tetemek eredete ismeretlen.

Las PayasadasSzerkesztés

  • A világ legnagyobb.. kakaskája Az elhagyott repülőtértől északra elterülő kis településen látható a világ legnagyobb kakasa, amit tábla is hirdet. A kakas a helyi Pecker's Feed and Seed csirkeeleség üzemének a reklámja, ugyanakkor szójáték is. A "Cock" nemiszervet is jelent, és a világ legnagyobb kakaskája is itt található: az elhagyott repülőtér kifutójával egyvonalban ott áll a magányos szikla, egyértelmű alakot mintázva.

Las VenturasSzerkesztés

Las Venturas Planning DepartmentSzerkesztés

Az építészeti hivatalban több épület tervrajzai is megtalálhatóak, de ami kilóg a sorból: a felső emeleten megtalálható a Starkweathers birtok alaprajza a Manhunt játékból, valamint a Caligula kaszinó makettjén a Rockstar logója is az épület része.

KaszinókSzerkesztés

  • A kaszinók kártyajátékaiban a kártyalapokon GTA III és GTA Vice City karakterek vannak.

Old Venturas StripSzerkesztés

  • A régi sugárúton levő kaszinókon nevezetes reklámok vannak, az egyik a cowboy, a másik egy nő - a játékban Avery Carrington és Candy Suxxx a Vice Cityből.

ForrásokSzerkesztés

http://www.eeggs.com/tree/9246.html http://en.wikigta.org/wiki/Easter_eggs_%28GTA_San_Andreas%29

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki