FANDOM

„Mindig érdekelt a pénznyomás. Nem is olyan nehéz.”
Earnest Kelly.[src]

Lw9k48wj

Earnest Kelly egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki megjelenik támogató karakterként a Grand Theft Auto: Vice Cityben.

Kelly már hosszú ideje dolgozik a Print Works gyárban Little Havanában/Little Haitiben, amelyet a játék során Tommy Vercetti megvásárolt.

Earnest Kelly hangját a néhai George DiCenzo adta.

Életrajz Szerkesztés

Élete 1986 előtt Szerkesztés

Earnest már régóta foglalkozik pénznyomtatással a gyárban, viszont csak kis mértékben.

1986 Szerkesztés

DEP5-1-

Tommy megismerkedik Kellyvel.

Tommy és Kelly akkor ismerkednek meg, mikor Tommy megvásárolta a Print Works gyárat. Tommy, Earnest segítségével beszerez néhány jó minőségű nyomólemezt. Szintén úgy tűnik, hogy Tommynak az öreg ember a gyenge pontja, mivelhogy a saját apja vezetett egy nyomtatási gyárat, amikor Vercetti fiatalabb volt. A következő misszióban, Tommy ellopja a női bűnügyi szindikátus fejétől a nyomólemezeket, ezáltal Lance és Kelly nekilátnak a pénznyomtatásnak.

LAC2-1-

Tommy meglátja a sérült Earnest-et.

Tommy extrém aggodalmát és haragját mutatja meg, mikor Earnest-et megsebesítik Forelli végrehajtók, akiket végül Tommy megölt. Később Vercetti kiontotta Sonny Forelli és egykori társa, Lance Vance életét is.

Valamikor a végső küldetés után az öregúr felhívja Tommy-t, aki elmondja a főhősnek, hogy kiheveri a sérüléseit. Tommy elmondja neki, hogy vigyázzon magára.

Küldetések, melyekben szerepel Szerkesztés

GTA Vice City

Galéria Szerkesztés

Navigáció Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki