Fandom

GTA wiki

Dundreary

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Logo-IV-Dundreary.png

A Dundreary egy autógyártó vállalat a Grand Theft Auto széria HD Univerzumában, mely a Lincolnról és a (mára már megszűnt) Mercuryról lett mintázva.

LeírásSzerkesztés

A Dundreary logója hasonlít a Lincolnéra és a Subaruéra. Nevét valószínűleg Lord Dundreary-ról kapta, az 1858-as "Az Amerikai Kuzinunk" c. vígjáték egyik szereplőjéről. Ennek az előadásán gyilkolták meg Abraham Lincoln amerikai elnököt, így a név akár még egy utalás is lehet a Lincolnra. Utalás lehet azonban a Skót városra is, Dundeera, ami a Rockstar North alapítóhelye. Habár látszólag a Mercuryról lett mintázva, a Regina kivételével a Dundreary kocsik alapjaikat főként Lincoln gyártmányoktól kapják.

JárművekSzerkesztés

Kép Jármű Stílus Alapja (HD Univerzumban) Megjegyzések
Admiral-GTAIV-front.png
Admiral Négyajtós szedán 2003-2011 Mercury Grand Marquis
Landstalker-GTAV-front.png
Landstalker Négyajtós SUV 2005-2010 Lincoln Navigator
Limo-GTACW.png
Limo Limuzin 2003-2011 Mercury Grand Marquis limuzin
Regina-GTAV-front.png
Regina Négyajtós kombi 1969-1978 Mercury Colony Park
Stretch-GTAIV-front.png
Stretch Limuzin 2003-2011 Mercury Grand Marquis limuzin Az Admiralról lett mintázva.
A GTA V-ben az Albany gyártja.
VirgoClassic-GTAO-front.png
Virgo Classic Személyes luxusautó 1977-1980 Mercury Cougar A GTA IV-ben Virgo a neve.
A Grand Theft Auto Online-ba a Lowriders: Custom Classics frissítés részeként tér vissza.
VirgoClassicCustom-GTAO-front.png
Virgo Classic Custom Lowrider A Virgo Classicról lett mintázva. A Grand Theft Auto Online-ba a Lowriders: Custom Classics frissítés részeként került.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki