Fandom

GTA wiki

Duke O'Death

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Jármű
Duke O'Death
DukeODeath-GTAV-front.png
A Duke O'Death a Grand Theft Auto V-ben
(Hátsó nézet).
Típus Páncélozott civil autó
Kivitel Kétajtós izomautó
Férőhely 2 (sofőr és egy utas)
Megjelenés Grand Theft Auto V [NG]
Gyártó Imponte
Ára 279.000$ (Warstock Cache & Carry)
Kapcsolódó járművek Dukes
Páncélozott Kuruma
Bloodring Banger

Az Imponte Duke O'Death egy kétajtós páncélozott izomautó, mely a Grand Theft Auto V next-gen változatában jelenik meg. Grand Theft Auto Onlineban is megszerezhető, de nem állítható be személyes járműnek.

LeírásSzerkesztés

A Duke O'Death a Dukes egy erősen módosított változata, ami az 1968 - 1970-es Dodge Chargerről lett mintázva. Kinézetre - alvázát tekintve - szinte ugyanolyan, mint a sima Dukes, csak gallytörő ráccsal, belső illetve külső bukókerettel (utóbbi pluszba rászerelt fényszórókkal), hátsó hűtőzsaluval, oldalkipufogóval, a szélvédő és az ablakok páncéllemezekkel felszerelve, valamint alacsonyabb hasmagassággal. Emellett a motorháztetőn helyet kapott egy egyedi kompresszor légbeömlő. Alapértelmezett festése matt fekete.

TeljesítménySzerkesztés

A Duke O'Deathet egy kompresszorfeltöltős, V8-as motor hajtja, mely elképesztő nyomatékot képes leadni, igen magas végsebességet eredményezve ezzel. A sima Dukeshoz képest sokkal jobb gyorsulása és végsebessége van, habár nagyobb sebességeknél túlkormányozottság jellemzi. Másik hátulütője a gyenge fékerő, habár ezen lehet javítani egy Los Santos Customs műhely segítségével. Strapabíró képessége kiváló, ráadásul jácint könnyedséggel képes szétzúzni és letolni más autókat az útról. Ütközésektől az alváza szinte alig deformálódik, így elmondható, hogy ez a kocsi bírja a gyűrődést legjobban a maga osztályában. Ez kombinálva Franklin speciális képességével szinte olyan hatékonnyá teszi a Duke O'Deathet, mint a Phantom. Azonban szó se lenne arról, hogy elpusztíthatatlan autó, ugyanis egy Tapadós Bomba, vagy a Rhino ágyúja egyetlen lövéssel képes megállítani. Emellett a Rhino ugyanúgy át tud menni, szétroncsolva ezzel az egész járművet.

LelőhelyekSzerkesztés

  • Megtalálható az alábbi helyeken a Duel Véletlenszerű Esemény teljesítése után:
  • Lehívható a "deathcar" csalással, vagy az 1-999-33284227-es telefonszám tárcsázásával, miután fel lett oldva.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Ugyanolyan gallytörő ráccsal van felszerelve, mint amilyennel a rendőrautók is.
  • A Duke O'Death kinézete egy utalás lehet a "Halálfutam" c. filmre, ami erősen felpáncélozott (és felfegyverzett) autók versenyéről szól. A 2008-as feldolgozásban sok autónak ugyanolyan kinézete van, mint a Duke O'Deathnek, illetve a páncélozott Kurumának.
  • Akárcsak a Rooseveltnek, a Duke O'Deathnek sincs alapértelmezett rádióállomása. Ha a játékos beszáll a kocsiba, a rádió ki lesz kapcsolva.
  • Ha a játékos először száll be a Duke O'Deathbe a Véletlenszerű Esemény alkalmával, néhány kamion és autó elkezdi támadni őt. Ez egy utalás az 1971-es "Párbaj" c. filmre.
  • A név egy utalás lehet a Halál Hercege (Duke of Death) c. könyvre, mely Clint Eastwood "Nincs bocsánat" c. filmjében volt benne.
  • A Warstock Cache & Carry weboldalán nem volt leírás a Duke O'Deathről, csak egy üres hely. Később, a Heists updateben ez ki lett javítva.
  • A GTA Onlineban az egyjátékos módból átmodolt Duke O'Death azonnal felrobban, amint a játékos beszáll. Ez azonban nem bug, hanem direkt ilyenre lett megcsinálva, hogy ne lehessen átmodolt járműveket használni Onlineban.
  • A Rockstar Games Social Clubon lévő képen a kocsi motorházteteje egy kicsit fel van nyitva.
  • Van egy bug, ami miatt ha a játékos átszínezi és a ház helyett a külön garázsban menti el a kocsit, a színe visszavált matt feketére.
  • A Duke O'Death belterében található egy nitrós palack, ami sajnos csak díszítőelemként szolgál, ténylegesen nem használható.

Lásd mégSzerkesztés

  • Dukes - A kocsi alapváltozata.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki