GTA wiki

Drone

BitterSweet GTAVe Franklins Phone.png

Drone rendszer Franklin bitterSweet telefonján.

A Drone egy "9G"-s mobiltelefon operációs rendszer a Grand Theft Auto V-ben; az Android egyértelmű paródiája.

A következő gyártók mobiljain található meg: BitterSweet, Badger és Whiz Wireless.

A fő riválisa az iFruit telefonokon levő iFruit OS.

A Drone-t úgy írják le, mint amelyik az iFruitot másolja, ahogy ezt a valós életben is mondják az Androidról.

Big Boy, a Radio Los Santos DJ-je megemlíti, hogy egy partin látott két embert veszekedni, hogy melyik a jobb rendszer.

AlkalmazásokSzerkesztés

EmailSzerkesztés

A játékos időnként emaileket kap különböző karakterektől és cégektől. Néhány személyes üzenetre előre megírt választ tud küldeni. Néha weblinket tartalmazó email is érkezik, melyet meg lehet nyitni a böngészőben.

Üzenetek (Messages)Szerkesztés

Az SMS szolgáltatás segítségével a játékos üzeneteket kaphat különböző karakterektől. Az üzenetben gyakran visszahívást kérnek a küldők, őket felhívva lehet a történetet továbbvinni.

ChecklistSzerkesztés

Gyorsmentés (Quick save)Szerkesztés

A játékos elmentheti a játékot akkor is, ha épp nincs a rejtekhelyén. A gyorsmentés nem használható küldetés közben.

Kapcsolatok (Contacts)Szerkesztés

Egyszerű kapcsolatlista ahonnan a többi karaktert hívhatjuk. Ha a játékos "elmulasztott" egy bejövő hívást, az ikon egy (!) jelre cserélődik és mutatja, kit kell felhívni. Az X (Xbox 360) vagy Négyzet (PS3) gomb megnyomásával előjön a tárcsázó.

Beállítások (Settings)Szerkesztés

A telefon működésének beállításai

SnapmaticSzerkesztés

A játékos képeket (akár selfieket is) készíthet a játékban, melyeket feltölthet a Rockstar Social Club-ra. Több küldetésben is cél fotó készítése bizonyos tárgyról, személyről. A program az Instagram paródiája.

InternetSzerkesztés

Egyszerű internet böngésző program, mellyel a játék-beli weboldalakat lehet megtekinteni, mint pl. a BAWSAQ oldalát.

TrackifySzerkesztés

A játékos lenyomozhat más mobiltelefont. Ez az alkalmazás csak néhány küldetésben használható és a Submarine Pieces minijátékban a nukleáris hulladék keresésére...

Ismert tulajdonosokSzerkesztés

GTA VSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Van egy Drone plakát, amelyen ez olvasható: "Ezt a Droidot keresed..." - utalás a híres Star Wars idézetre.