Fandom

GTA wiki

Domestobot

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Domestobot
DomoArigatoDomestoboto-GTAVCS.jpg
'

Megjelenik

GTA Vice City Stories

Jármű típusa

Takarító robot (járműként is használható

Férőhely

2 fő (sofőr + utas)

„Domestobot imád takarítani. Távirányító felülbírálása. Azért élek, hogy szolgáljak.”
Domestobot

A Domestobot egy robot szolga, amit az 1980-as éveken gyártottak és utána is többször utalnak rá a 90-es években a GTA III Érában. A GTA IV Érában újra visszatér a 2000-es évek végén. Úgy tűnik, az alapja a Tomy Omnibot 2000, bár a feje inkább a Nintendo R.O.B.-ra hasonlít.

A Domestobot egyike a GTA III Éra azon kevés elemének, amik időben nem illenek bele. Habár voltak játék"robotok" a 80-as évek elején, néhány beszédszintetizátort is tartalmazott - ezek inspirálták a Domestobotokat -, és még találgatások is voltak, hogy vajon robot szolgák kaphatóak lesznek-e kereskedelmi forgalomban, de gyakorlatilag ilyen eszközök nem léteztek a GTA játékok történeti idejében. Főleg nem úgy, ahogy a játékban megjelennek: pl, Armando összetett szóbeli utasításokkal vezérli a Domestobotját, pl, hozzon neki enni- és innivalót, vagy menjen egy adott szobába és ott hajtson végre valamit.

A Domestobot öt különböző kar kiegészítéssel rendelkezik: fogókar, tollseprű, öngyújtó, műpénisz és radar detektor.

TeljesítménySzerkesztés

A GTA Vice City Storiesban a Domestobotnak ugyanaz a kezelése és a hangja, mint a Targoncáé, a sebesség lassabb, mint a játékos futva, hátrafelé gyorsabban megy.

Grand Theft Auto: Vice City StoriesSzerkesztés

A Domestobot kiemelt szerepet játszik a Domo Arigato Domestoboto küldetésben (1984-ben játszódik), Lance Vance el akarja pusztítani Armando Mendez széfjét, amiben a kötvények vannak, ezért high-tech kütyüt rendel, amivel irányíthatja Armando Domestobotját, amit Diego tanácsára vett. Vic Vance recieved word of the delivery before Lance és úgy döntött, magával a Domestobottal szerzi meg a kötvényeket. A Domestobot vezethető, és elő lehet hívni kódokkal és külső programokkal.

Grand Theft Auto: Vice CitySzerkesztés

1986-ban, a Domestobot reklámját két csatornán, az Emotion 98.3-on és a KCHAT-en sugározzák. A reklám leírása alapján három láb magas, tíz kifejezést ismer és robot szolga.

Grand Theft Auto: San AndreasSzerkesztés

1992-ben Adam First betelefonál az Area 53 műsorba és elmeséli, hogy látott egy csapat Domestobotot a sivatagban hegymászás közben. Később az Area 53-be betelefonál egy 632369439 nevű Domestobot, amit gonoszra programoztak (a műsorvezető szerint. Bár a korábbi telefonáló szerint egy ember fura rituálékat művelt a Domestobotokkal, így a gonoszsága lehet védekezés is).

Grand Theft Auto: Liberty City StoriesSzerkesztés

1998-ban, a The Electron Zone előtt a LCFR-en, egy nő hallható az adásban, aki azt mondja, ő "az első nő, aki hozzáment egy Domestobothoz."

Grand Theft Auto IV Szerkesztés

2008-ban, az Electro Toys gyártja a Domestobotokat és gyártanak egy új fajtát, az El Chamuco Roboto, ami egy mexikói kertész és saját weboldalát meg lehet nézni az internet kávézókban.

Emellett van egy játék-beli rajongói weboldala is, a Domestobotlovers.com.

ÉrdekességSzerkesztés

  • A GTA VCS-ban, Domestobot járműként van jelen. Egy háztetőn található, és épp úgy vezethető, mint egy autó.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki