Wikia

GTA wiki

Doherty Garázs

Vitalap0
1 353pages on
this wiki
Xoomer-GTASA-Doherty-exterior.jpg

A Xoomer Garázs Dohertyben.

ÁttekintésSzerkesztés

A Doherty Garázs egy elhagyott Xoomer benzinkút/garázs San Fierroban, amit Carl Johnson nyer meg, miután legyőzte Claudeot és Catalinat egy versenyben. Az egyben mentési pont is a város ipari körzetében, Dohertyben található, a Cranberry Állomással szemben. Népszerű gyülekezőhely a San Fierro Rifa tagjai számára, akik megkérdőjelezik CJ hűségét a bandája iránt. Az épülethez tartozik egy 4 kocsiállásos garázs, amely akkor is elérhető, ha a mentési pont még nem.

TörténeteSzerkesztés

1992-ben Carl Johnson megnyeri a garázst egy versenyen, ezt ajánlja fel a vesztes (Claude) a kocsija helyett, mert arra szüksége van, hogy elmehessen Liberty Citybe. Miután The Truth ültetvényét megtalálják a zsaruk, Carllal San Fierroba menekülnek, és kiegészülve Kendllel és Cesarral, valamint új három munkaerővel: Dwainenel, Jethroval és Zeroval elkezdenek dolgozni a garázson, hogy a lepukkant helyből jövedelmező üzletet csináljanak. Ez as hely lesz a kis csapat és a San Fierro Triads (élükön Wu Zi Muval) bázisa. Innen indulnak leszámolni a LOCO szindikátussal, és beszerezni a ritka járműveket a vásárlóknak a korábban megvásárolt Wang Cars bemutatótermébe.

BeltérSzerkesztés

A Garázs beltere csak a küldetések cutscenejeiben látható, a játék közben csak módosításokkal (a "Hidden Universe"-n  keresztül) lehet elérni. A beltér nagy, nagyrészt a szerelőcsarnok és egy kis iroda alkotja. 

SzemélyekSzerkesztés

KüldetésekSzerkesztés

Carl Johnson küldetéseiSzerkesztés

Kendl küldetéseiSzerkesztés

Wu Zi Mu küldetéseiSzerkesztés

Jizzy B. küldetéseiSzerkesztés

Frank Tenpenny küldetéseiSzerkesztés

Cesar Vialpando küldetéseiSzerkesztés

TárgyakSzerkesztés

Az 50 Snapshots begyűjtése után

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Habár Carl csak a "Farewell, My Love..." küldetés után szerzi meg az ingatlant, a garázs már a játék elejétől használható járművek tárolására.
  • A garázsban csak 3 jármű tárolható, habár több is belefér. Ennél több jármű tárolása esetén a plusz járművek (vagy az összes) idővel eltűnnek. A játékmenet eddigi pontjáig ez a legnagyobb garázs, elfér benne 2 Monster truck is. Habár mellette van egy második garázsajtó, az nem használható.
  • Mivel a garázs egy forgalmas járda mellett van, vigyázni kell, nehogy járókelők tévedjenek be a nyitott garázsajtón, mert esetleg elvihetnek egyet az ott parkoló autók közül.
  • Egy naptár látható a garázs belsejében a falon. Januárt mutatja, ami csütörtökkel kezdődik. A legközelebbi év 1992 előtt, ami csütörtökkel kezdődött 1987 - eszerint a Garázs már 5 éve elhagyatottan állt.

GalériaSzerkesztés

1319937703 gallery107.jpg

a garázs belülről

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki