Fandom

GTA wiki

Doherty

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Doherty DetailedMap HQ.png

Doherty San Fierro egyik ipari kerülete, a város délkeleti részén. A játék idejében felújítás alatt áll, valószínűleg a korábbi földrengés miatt. Szomszéd kerületek: King's (északról), Garcia (nyugat), Foster Valley (dél), Easter Basin és Easter Bay International Airport (kelet).

Doherty lakosainak száma 1992-ben 1,083 fő volt.

Dohertyt a san Franciscoi Dogpatch kerületéről mintázták, amely ugyancsak egy gyorsforgalmi út mellett és vízparton található.

Doherty az otthona a San Fierro Rifa bandának, akik néha szóba állnak CJ-vel az utcán. A banda tagjai leginkább a Doherty Garázs és a Cranberry Station környékén gyülekeznek.

A GTA San Andreas eseményeiSzerkesztés

Wasteland.jpg

Mikor Carl Johnson megérkezik San Fierroba, az első állomása Doherty, mivel az itt található garázst keresi, amit egy versenyen nyert Claudetól és Catalinatól. A garázsról kiderül, hogy egy elhagyott Xoomer benzinkút. Kendl bátorítja testvérét, hogy a lepukkant helyből működő üzletet varázsoljon. Carl ezután összebarátkozik három alakkal, Dwainenel, Jethroval és Zeroval, akiket felvesz munkásnak. Velük és Cesar Vialpandoval új tuningboltot csinálnak a garázsból.

A garázs mögötti építkezésen néhány munkás akadékoskodik, így Carl elintézi őket.

Carl ezután felrobbant egy üzemet Dohertyben, amely a Loco Syndicate droggyára volt. Megvásárol egy rejtekhelyet a garázstól délre, később a Doherty, King's, és a Belváros határán álló Wang Cars autószalont is. Az utóbbi felvirágoztatásához több autót is ellop Cesar segítségével.

LakosokSzerkesztés

(Az Are You Going To San Fierro? küldetés után költöznek ide.)

OtthonokSzerkesztés

Érdekes helyekSzerkesztés

ÜzletekSzerkesztés

FegyverekSzerkesztés

JárművekSzerkesztés

EgyébSzerkesztés

ÉrdekességSzerkesztés

  • Az "Air Force One" moziban a nemzetbiztonsági tanácsadót Jack Dohertynek hívták.
  • A játék leginkább ebben a körzetben hajlamos az összeomlásra. A hibás texture modokat használó játékosok 60%-ának itt omlik össze a játék. Textúrákat cserélő modok használatakor a térkép sem tölt be rendesen Dohertyben. Ez a hiba .lod mod használatával, vagy az .img fájl újraépítésével kiküszöbölhető.

NavigációSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki