Fandom

GTA wiki

Distribution

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Distribution a Cherry Popper Ice Cream Company egyetlen küldetése a Grand Theft Auto: Vice City játékban. Tommy Vercetti minden játékbeli karaktertől és küldetéstől függetlenül hajtja végre a feladatot.

Leírás Szerkesztés

Miután a jégkrémgyár $20.000 ellenében Tommy Vercettié lett, a főhős az előző tulajdonostól, Maude Hanson-tól megtudja, hogy maga a jégkrémárusítás csak egy álcája az igazi tevékenységnek, a drogárusításnak. Tommy meglátja a kecsegtető lehetőséget az üzlet további folytatásában és egy jégkrémesautó volánja mögé pattanva elkezdi árulni termékét Vice City-ben. A jégkrémgyár birtokbavételéhez még el kell adnia 50 "jégkrémet", ennek során azonban javasolt elkerülni a helyi rendőrség járőreit.

A küldetés célja Szerkesztés

A küldetés sikeres teljesítéséhez a játékosnak a következőket kell tennie:

  • A gyár előtt található Mr. Whoopee Van segítségével 50 darab jégkrémet eladni Vice City-ben.

Tippek Szerkesztés

  • Az árusításra a legcélszerűbb hely Viceport, ahol rengeteg járókelő tűnik fel és a közelben található Pay 'n' Spray is, vészhelyzet esetére.

Emlékeztető Szerkesztés

  • A küldetésben nincsenek checkpointok, azaz az eladott fagylaltokat mutató számláló nullázódni fog abban az esetben, ha a játékos kiszáll a járműből. Az 50 fagylaltot egyhuzamban kell eladni annak érdekében, hogy a feladat sikeresen teljesítésre kerüljön.

Jutalom Szerkesztés

  • A feladat sikeres teljesítését követően a Cherry Popper Ice Cream Company bevételt fog generálni. Ez egész pontosan $3000 naponta. Abban az esetben ha a játékos már legalább hét birtokkal rendelkezik, úgy a küldetés befejezése után a Cap the Collector küldetés elérhetővé válik.

Érdekességek Szerkesztés

  • A küldetés egy vicces utalás Cheech&Chong Nice Dreams filmjére, ahol a főhősök marihuánás jégkrémet árulnak fagylaltoskocsiból.
  • A küldetés témájának másik ötletadói a Glasgow Ice Cream Wars néven elhíresült események lehetnek, amikor az 1980-as években a rivális bandák a városban jégkrémesautókkal terítették a drogot.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki