Fandom

GTA wiki

Diego Mendez

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Diego Mendez egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki a másodlagos főellenség a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban.

Ő és testvére Armando Mendez, a két legerősebb kábítószer báró és jól ismert emberbarátok Vice Cityben 1984-ben és a saját bűnügyi szervezetének a Mendez Kartell egyik vezetője  A testvérek bolíviai származásúak.

Diego Mendez hangját Ruben Trujillo adta.

ÉleteSzerkesztés

A GTA Vice City Storiesban először a Brawn of the Dead küldetésben említi őket Jerry Martinez, akinek a kokain szállítmányát ellopták a Vance testvérek, Martinez mondja, hogy ő kokainnal tartozott a Mendez testvéreknek. Később Diego és Armando felajánlotta, hogy dolgozzanak nekik.

Néhány küldetést bíznak Victor Vancere. Többek között le kell fényképezni Jerry Martinezt és a fényképét a nyomdába kell vinni, el kell foglalni egy Vice City Bikers vállalkozást, több drogdílert meg kell ölni és egy helikopterrel néhány konténert el kell szállítani. Később a Mendez testvérek bejelentik, hogy a Vance Crime Family vállalkozásai az övéké, ekkor leütik Victor és Lancet és egy egy olajtárolóhoz viszik őket ahol meg akarták őket ölni, de végül megmenekültek és később Victor megöli Diego testvérét, Armandot.

Ekkor Diego egy Belvárosban található Mendez Épületbe menekült, ahol végül Victor megtalálja őt és Jerry Martinezzel együtt megöli őt, ezzel véget vetve a Mendez Kartellnek.

ViselkedésSzerkesztés

  • A két testvér közül Diego csendesebb és csak spanyolul beszél. Korábban kapcsolata volt Reni Wassulmaierrel.

Karakter modellSzerkesztés

  • Diego hasonlít Giorgio Moroderre 1984-ben. A Mendez testvérek neve egy szójáték egy argentin focista, Diego Armando Maradona.

Küldetések, amelyekben szerepelSzerkesztés

GTA Vice City Stories

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Diego_Mendez

GalériaSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki