Fandom

GTA wiki

Dessie

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

F45voypd.png

„Nem érdekel még az se, ha az ő anyja vagy, nem jöhettek be. Nem ebben a ruhákban. Nem ezzel a hozzáállással.”
Dessie.[src]

Dessie a Maisonette 9 kidobója és portása, valamint egy mellékszereplő a The Ballad of Gay Tony-ban. Ő is barátja Luis Lopeznek, gyakran folytatnak párbeszédet a Klub Menedzsment küldetések és jelenetek alatt. A vezetékneve ismeretlen. A The Ballad of Gay Tonyabn gyakran vendéglista kérésekkel zaklatják őt telefonon. Ezt megerősíti a hangpostája, amiben ezt mondja: "Yo, itt Dessie, ne hívogass vendéglista kérésekkel, az nem az én beosztásom. Mellesleg, hagyj üzenetet."

Küldetések, melyekben jelen van Szerkesztés

The Ballad of Gay Tony

Apróságok Szerkesztés

  • Mint Troy, ahányszor megöli a játékos Dessiet, később újra megjelenik a klub előtt.
  • Ha a játékos nem csinálja meg a feladatát a Maisonette 9-ben, Dessie hivogatni fogja Luist panaszkodva, hogy mennie kéne dolgozni.
  • Ha a játékos megtámad valakit a Maisonette 9-ben, vagy a környékén, Dessie követni fogja a játékost.
  • Dessie hallható a Integrity 2.0-ban, amikor Lazlow és Jorge megpróbál bejutni a Maisonette 9-be.
  • Dessie a játékos sebzéseit kivéve, immúnis a sérülésekre. Ha megtámadod őt és felugrasz egy kocsi tetejére és hívod a rendőrséget, akkor elkezdenek lőni Dessiere, ha látják, amikor megtámad téged, de hiába. Minden lövést kibír és holtra veri őket. Ugyanez van Troyal is.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki