Fandom

GTA wiki

Derrick McReary

1 779pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png

„Egy, bájos teremtés vagy Patrick. Kettő, ez PE4, nem C4.”
Derric McReary[src]

Derrick McReary (írül: Pádraig Mac Ruairí) egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki megjelenik a Grand Theft Auto IV-ben főszereplőként, a The Lost and Damnedben és a The Ballad of Gay Tonyban egy mellékszereplőként. Derrick ír bűnöző volt, aki főleg testvérével Packievel és Geraldal a McReary bűnügyi családdal családdal volt érintett. Derrick elbújt Írországban, mert lopott a Maffiától (valószínűleg az Ancelotti Bűnügyi Családtól).

Háttér Szerkesztés

Derrick Dukesban született Maureen McReary és Mr. McReary gyerekeként. 1956-ban született, ő a McReary testvérek között ő a rangidős, akit követ Francis, Gerry, Packie és Kate. Az 1970-es évek elején még mielőtt 18 lett volna letartóztatták, háromszor is tiltakozott. 1978-ban őt és Bucky Sligot letartoztatták fegyveres rablásért. Kokainbirtoklásért tartóztatták le 1980-ban, és az LCPD szerinti heroinfüggősége miatt börtönbe került. 1985-ben az utolsó amerikai bűnügyi nyilvántartója, amikor elkapták miközben robbanóanyagot vitt magával.

Packie szerint, Derrick az 1980-as évek végén Írországba ment ki, amikor maga alatt volt. Francis állítólag rendezett neki egy búcsúvacsorát Chinatownban. Derrick, Bucky és Aiden O'Malley mind a The Troubles alatt harcolt a Provisional IRA-val a britek ellen Belfastban levő fegyveres küzdelemben. A küzdelmük 1995ben véget ért, mikor a triót letartoztatták az USA-ban egy sor erőszakos rablásért (Francis szerint kirabolta a Maffiát). Derrick beköpte Aident és Buckyt. Aident börtönre ítélték húsz évre, de Bucky megnyerte a perét. Derrick visszatért Írországba, aztán visszatért Dukesba 2008-ban. 

GTA IV eseményeiSzerkesztés

Derrick 2008-ban visszatér Írországból, és találkozik Niko Bellicel. A bank rablás alatt, Derrick és Packie azon vitatkozik, hogy bánjanak az emberekkel. Michael Keanet az az ír csőcselék tagja, aki szintén segített a bankrablásban, lelövi Eugene Reaper, akit megtorlásul Derrick és Packie megöl. Packie, Derrick és Niko 1 millió dollárral menekülnek el a bankból.

Derrick a bakrablásból azt akarta, hogy visszaküldjék Írországba, hogy segítsen (legvalószínűbb, hogy pénzel támogassa a Real IRA-t, hogy fegyvert vegyenek) de Packie megtagadja miközben azt mondja, hogy az "indítéknak" már vége.

Munkák Niko BellicnekSzerkesztés

A bankrablás után, Derrick Alderneyben tartózkodik, ahol Packie kérésére Niko segített neki a problémáiban.

Az első találkozásuk után a bankrablás óta, Derrick azt mondja Nikonak, hogy Bucky Sligo régi üzlettársa holtan akarja látni Derricket és családját. Derrick megéri Nikot, hogy keressen egy rendőrautót és a rendőrségi számítógépet használja arra, hogy megtalálja Buckyt és bandáját.

Később Derrick megkéri Nikot, hogy segítsen megvédeni Kim Young-Gukt, egy koreai gengsztert, aki üzletelni jött.

Derrick végső küldetésében, Derrick megkéri Nikot, hogy hallgattassa el Aiden O'Malleyt, aki megpróbálta börtönbüntetése csökkentése fejében, Derrickel kapcsolatos információkat adjon ki a rendőröknek. Niko és Packie lesből megtámadják a konvojt, ami szállítja Aident a Alderney állami fegyházba, azáltal, hogy Niko eltorlaszolja az útvonalat egy teherautóval, miközben megölik az őröket és elviszi a fogolyszálírót, amiben Aiden benne van. Lerázzák a rendőröket és járműt cserélnek, egy jobb Presidentere. Miután kiszabadítják Aident, Packi azt mondja, hogy a Leftwoodba viszik a szirtekhez, miközben Aiden azt hiszi, hogy egy hajó jön érte, ami elviszi az országból.

Amikor megérkeznek a szirtekhez, Packie elmondja, a megmentés igazi okát és őt és Nikot otthagyják, hogy Niko egyedül végezzen Aidnennel. A végső pillanataiban Aiden felfedi, hogy Derrick eladta őt, hogy elkerülje a börtönt és felfedi azt is, hogy Derrick nem volt ártatlan áldozat akinek akarja mutatni magát, hanem olyan hűtlen és elvetemült, mint Aiden és Bucky. Bár Niko végül megöli Aident és a teste beleesik a tengerbe.

VértestvérekSzerkesztés

Amikor Derrick testvére, Francis, felfedezi, hogy visszatért Liberty Citybe, aggódik, hogy Derrick pénzért cserébe felfedi Francis korrupt életét a sajtóknak. Egy parkban beszélget Derrickel azzal a kísérlettel, hogy Niko ott legyen és megölje őt. Nikonak választani kell, kit öl meg. A játékos Derrictől nem kap semmit Francis megöléséért. Derrick látható a temetés alatt a templom előtti utolsó résznél, amikor a családot megtámadják az albán gengszterek és Niko és Packie viszonozzák a gengszterekre a tüzet. Ha Derricket ölöd meg, akkor a Dukes Cemetarynál lesz eltemetve.

A GTA IV Eseményei utánSzerkesztés

Ha a játékos úgy dönt, hogy nem öli meg Derricket a Blood Brothers küldetés alatt, meghal 2009 és 2013 között.

Packie megtalálható egy véletlen találkozás során a Grand Theft Auto V-ban, és ha ő segített egy fegyveres rablásban, a találkozás után. Ha felvettük a The Paleto Score küldetésben, Packie megnevezi bűntársait a Three Leaf Clover küldetés alatt, beleértve Michaelt , Nikot és Derricket. Majd kiderül, hogy ő már nem áll kapcsolatban Nikoval és Derrick halott. Ez azt jelenti, hogy Derrick halt meg valamikor 2008 és 2013 között.

SzemélyiségSzerkesztés

Úgy tűnik Derrick a legérzelmesebb a McReary testvérek közül, ami látható a bankrablás alatt, ahogy megpróbálja nyugtatni az embereket és a tárgyalni. Mindazonáltal látható, hogy ő erőszakos is tud lenni, amikor ittasan felbérli Nikot, hogy megölje Buckyt és később Aident is.

Úgy tűnik Derrick a legbecsületesebb a McReary testvérek közül, azt állítja, hogy mindig azért harcolt amiben hitt, ( ez utal a IRA-ban levő idejére) és mindent megtett, hogy segítsen a Troubles-ön. Mindazon által végül mutatják, hogy Derrick nem hűséges az "indítékához". Rablásokkal való részvétele miatt vádolják, kilencvenes évek végén elárulta korábbi IRA munkatársait Aident és Buckyt, hogy elkerülje a börtönt, ami miatt Aiden 20 éves elzárásra küldik.

Küldetések melyben megjelentSzerkesztés

GTA IV
The Lost and Damned
The Ballad of Gay Tony

Elkövetett gyilkosságokSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • Derrick portréja megtalálható a Derrick portréit a Steinway Beer Gardenben és a Lucky Winkles bárban a falon.
  • Derrick kedvenc rádió állomása a The Journey
  • Ha megölöd Derricket, akkor Kate, az Undertaker küldetésben, azt mondja, hogy nem ismerte Derricket, annak ellenére, hogy testvére, talán a szélsőséges különbségek miatt (24 év különbséggel).
  • A játékos megtudja venni Derrick öltönyét a Perseusban (csak konzolos verzióban).
  • Derrick a 4 korábbi munkaadó közül az egyik, akit megtudnak ölni és kímélni a GTA IV-ben. (A többi Playboy X, Dwayne Forge, és Francis McReary).
  • Derrick idős kora és fehér haja miatt, hasonlít James Pegorinora.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Derrick_McReary

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki