Fandom

GTA wiki

Derek

1 773pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share
Sc1ynsx7.png
Derek-1-.png

Derek egyedüli megjelenése a Tanker Commander misszióban.

Derek egy karakter, a Grand Theft Auto sorozatban , aki megjelenik, mint egy kisebb karakter a Grand Theft Auto: San Andreasban.

Áttekintés Szerkesztés

Derek egy munkavállaló egy benzinkútnál, amely Dillimoreban található, ahol kiszolgálja az embereket a pénztárnál. Ő látható a Tanker Commander küldetésben, ahol vonakodva ad pénzt Carl Johnsonak és Catalinának, akik ellopta a benzinnel telke lévő tartálykocsit.

A játékos választhat, hogy megöli őt, miközben Derek egy másik munkalávalóval üldözik a tartálykocsit. Ha a játékos ezt nem teszi, és eléri Mr. Whittaker raktárát, egy jelenet következik, ahol Derek autója egy benzinkútba csapódott és az autó felrobbant. Dereknek sikerül kiugrania a kocsiból az ütközés előtt, és életben marad, csakúgy, mint a másik alkalmazott, bár mindkettő meglehet ölni miután a küldetés befejeződött. Azt is érdemes megjegyezni, hogy Derek modell ugyanaz, mint, amely San Fierróban található. Derek is megijed üldözése során és különböző dolgokat mond: és olyanokat mond: "Ez nem az én harcom!"

Küldetések, melyekben jelen van Szerkesztés

GTA San Andreas

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Derek

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki