Fandom

GTA wiki

Denise Robinson

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Sc1ynsx7.png

Denise Robinson egy mellékszereplő a Grand Theft Auto: San Andreasban. Ő egy prostituált és Carl Johnson első barátnője a GTA San Andreasban. Denise Gantonben, Los Santosban él és a Grove Street Families egyik szövetségese. Először találkozik Carl Johnsonnal a Burning Desire küldetésben, ahol CJ, Frank Tenpenny utasítására felgyújt egy Vagos bandaházat, ahonan Carl megmenti őt.

Denise a Grove Street Families tagja, így sokszor lövöldözi a Ballas és a Los Santos Vagos tagjait. Őt nem érdekli hogy Carl hogy néz ki és az otthonában van 16:00 és 06:00 óra között.

Korábbi Élete Szerkesztés

Denise Gantonban nőtt fel és később egy házat vett a környékén. Megemlíti, hogy volt 3 gyereke, de örökbe adta őket, mert ő nem gondoskodott róluk.

GTA San Andreas Eseményei (1992)Szerkesztés

1992-ben Denise egy prostituált és a Los Santos Vagos egyik házában tartózkodott akkor, amikor Carl Johnson Molotov-koktélt dobált a házra és az épületet tűzbe borította. Carl megmenti az életét és barátok lesznek és később el lehet vinni randira, de a randi alatt meg is lehet ölni őt.

RandikSzerkesztés

VacsoraSzerkesztés

Denise a gyorséttermeket (Cluckin' Bell) és a Ten Green Bottles bárt szereti - ez utóbbi nincs messze a házától. Utálja az éttermeket és a Burger Shot-ot, de a Pizza Stacket szereti.

TáncSzerkesztés

Denise az Idlewood szélén levő Alhambra klubba szeret menni. (Megjegyzés, ha Carl akkor viszi ide, amikor nem táncos randit kért, akkor olyan, mintha a Ten Green Bottlesbe mentek volna, ugyanazzal a cutscene-nel.)

VezetésSzerkesztés

Denise a háza körüli környéket szereti, így Gantont és Idlewoodot. Nem számít, hogy CJ gyorsan vagy lassan vezet.

"Alternatív randi"Szerkesztés

Az alternatív randi Denise számára, hogy ellenséges bandatagokra lövöldözhet a kocsiból. Ettől boldog lesz és az eredeti randi sem bukik el.

Az alternatív randit bármikor be lehet fejezni az eredeti randikérés teljesítésével (pl. tánc), bár általában a vezetés randi közben jön elő.

Megjegyzés: ha Denise azután akar lövöldözni, hogy az összes bandaterületet elfoglaltuk, nem fog lövöldözni a Grove Street tagokra.

KávéSzerkesztés

Denise már körölbelöl 40%-os kapcsolatnál be fog hívni egy kávéra.

JutalmakSzerkesztés

Denise jutalmai a következők:

  • 50%-nál odaadja az autója kulcsait. Az autója egy zöld Hustler a háza mellett, ami csak akkor van ott, ha Denise otthon van.
  • 100%-nál Denise egy világoskék pimp öltönyt ad egy pár cipővel.

Küldetések, amelyekben szerepelSzerkesztés

GTA San Andreas

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Habár minden barátnő telefonálgat Carlnak, de Denise teszi ezt legtöbbször.
  • A zöld Hustlerének saját rendszáma van: "HOMEGIRL".
  • Miután CJ megszerzi Madd Dogg kéróját, a Radio Los Santos-on hallhatjuk, hogy betelefonál és Carl után sóvárog. A DJ meg az mondja, az ilyeneknek a Lonely Heartsban a helye.
  • A vezetéses randi közben random tényeket közöl magáról, pl: "Volt 3 gyerekem, de örökbe adtam őket."
  • A Hustlerét 50% előtt is meg lehet szerezni, ha egy másik autóval a garázyunkba toljuk.
  • Denise egy prostituált, ezért lóg mindig a Los Santos Vagosszal, és sztriciruhát ad CJ-nak a 100%-os kapcsolat elérésekor, valamint a kocsija is "Hustler" (~kurva).
  • A Home In The Hills küldetésben látható egy járókelő, aki Denisere hasonlít. Ha megöljük, az nincs hatással a Denissel való kapcsolatra.
  • Néha a Bűnüldöző küldetés közben is találkozhatunk Deniseszel. Lásd a videót: http://www.youtube.com/watch?v=K_vpdjD2wL8
  • Ha a bűnüldöző küldetés alatt megöljük, az nincs hatással a történetre.
  • A The Green Sabre küldetés után - amikor Carl hosszabb időre elköltözik a városból - Denise nem hívogatja és a kapcsolatuk sem romlik. Azonban ha Carl visszatér a városba (és nincs küldetésen), akkor a lány újra "hiányolni" kezdi Rómeóját. Carl továbbra is randizhat vele, de ennek már nincs hatása a történetre.
  • Vele legkönnyebb randizni, mert nem válogatós és a randihelyek is közel vannak a házához (szemben pl. Helena Wanksteinnel, aki egy farmon él, távol mindentől).
  • Ha randi közben megöljük, egy Micro Uzit ejt el, amivel az autós lövöldözések alkalmával lövi a Ballast.

Galéria  Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki