Fandom

GTA wiki

Death Row

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Death Row
300px-DeathRow-GTAVC.jpg
Tommy Vercetti lelövi Diaz emberét, miközben Lance Vance felé tart.

Játék:

Grand Theft Auto: Vice City

Küldetésadó:

Kent Paul

Helyszín:

Malibu Club, Vice Point

Célpont:

Megmenteni Lance Vancet

Küldetés elrontásának feltételei:

Játékos halála

Játékos lecsukása

Lance meghal

Jutalom:

Nincs

Feloldódik:

All Hands On Deck

Rub Out

Feloldásához szükséges:

Supply & Demand

Sir, Yes Sir!

"There goes my careful planning blown to shit, thanks to you! You screwed up real good, Lance!"

Tommy Vercetti

A Death Row az egyedüli küldetés, amit Kent Paul ad a főhős, Tommy Vercettinek a Malibu Clubnál.

Végigjátszás Szerkesztés

Eligazítás:

Egy telefonhívás után Tommy a Malibu Club-ba megy, hogy beszéljen Paullal. Ken elmondja, hogy Lance Vance sikertelenül megpróbálta megölni Ricardo Diazt. Lancet elkapták és a szeméttelepen kínozzák a drogbáró emberei. Ezt hallva Tommy egyből a szeméttelep felé veszi az irányt, hogy megmentse Lancet.

A küldetés:

Ez a küldetés az egyike a legnehezebb küldetéseknek a Grand Theft Auto: Vice City játékban. Az idő kulcsfontosságú, ezért egy helikopter vagy egy gyors járműt kell szerezned mielőtt elfogadod a küldetést. Ha az FBI Washington vagy az VCPD Cheetah kocsikat használod, akkor a bekapcsolt szirénával elérheted, hogy a többi jármű lehúzódjon. Szerezned kell még pajzsot és nehéz fegyvereket, hogy leküzd a kemény ellenállást.

A szeméttelephez érve láthatóvá válik, hogy a bejáratot elbarikádozták. Nehezen meglehet csinálni, hogy a lángoló autóddal feléjük tartasz majd kiugrasz, hogy ne robbanj fel a járműveddel. Így a barikád közelében levő emberek meghalnak. Az egyszerűbb módszer ha leparkolsz és mesterlövésszel kilövöd az ellenfeleket.

A Lancehez vezető úton Diaz emberei UZI-t és Ruger-t használnak. Mindegyiknél rengeteg pénz van, amit fel lehet venni, de akkor időt vesztesz és kockáztatod Lance életét. Miután Lancet kiszabadítod, arra kell ügyelned, hogy mindig mögötted legyen, mert ha tűzharc keletkezik, akkor te kapd a lövéseket Lance helyett, aki csak néhányat tud túlélni.

A telepet elhagyva Diaz emberei négy Comettel kezdenek el üldözni. Használhatod az Sentinelt, hogy eljuss a kórházba, de ügyelned kell, hogy kicselezd a gyorsabb Cometteket. Használhatod még a Trashmastert, ami erősebb jármű, így ütközhetsz Diaz embereivel.

A küldetést többféle módon lehet elvégezni:

Egy Freeway motorral kilövöd a barikádot és egyenesen Lancehez mész és utána gyorsan a kórházba (ha elesel vagy lőnek rád, akkor nagy a kockázat, hogy Lance meghal).

Egy helikopterrel leszállsz a telepen és kimented Lancet.

Használhatod a golyóálló Admiralt a Guardian Angels-ből vagy a tankot a Sir, Yes Sir!-ből (ha elmentetedd).

A küldetés után Tommy elhatározza, hogy leszámol Diazzal.

Küldetés feladatok Szerkesztés

  • Menj a szeméttelepre és mentsd meg Lancet
  • Vidd Lancet korházba
  • Diaz emberei rajtad vannak! Vidd Lancet kórházba.

Telefon a küldetés után Szerkesztés

  • Colonel Juan Cortez: Tommy, Thomas it's Cortez. Look, the French are giving me all kinds of trouble, amigo. Damn hyprocrites. They spend a hundred years stealing from poor countries and they call me a thief! I am going to need your help as soon as possible, amigo. So please hurry, Tommy, I need you, all right? I hate the damn French.

Érdekességek Szerkesztés

  • A zene, ami hallható a Malibu Clubban a küldetés elején az "All Night Long" a Mary Jane Girls-től. Ez a szám megtalálható a Fever 105 rádiónm de a Malibu Clubban soha nem hallható.
  • Mikor Lance besétál a kórházba, akkor egy Micro-SMG-t fog.
  • A küldetés mindkét része nehéz. Először ha rosszul céloz a játékos, vagy ha rossz fegyverrel lő, akkor sok életet és pajzsot veszít. Másodjára a négy Comet lerázása okoz gondot. Ha a járműved kigyullad, akkor Lance vagy meghal a robbanásban, vagy elgázolják.

Galléria Szerkesztés

Videó Végigjátszás Szerkesztés

full04:56

GTA Vice City - Walkthrough - Mission 18 - Death Row (HD)

full

full07:02

GTA Vice City - iPad Walkthrough - Mission 18 - Death Row

full

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki