Fandom

GTA wiki

Daily Objectives

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Dailyobj.jpg

Napi feladatok az Interaction Menüben.

A Daily Objectives (Napi Feladatok) a Grand Theft Auto Online feladatai, amely a Heists update részeként jelent meg a játékban. A játékos a 15. Szint elérése után kapja meg ezeket a feladatokat. A Játékos Pénzt és RP jutalmat kap, ha a (valós) napi 3 feladatot teljesíti.

LeírásSzerkesztés

A napi küldetések végzése kiváló lehetőség az egyszerű pénzszerzésre mivel többnyire nem igényel pénzbefektetést. Egy heti és egy havi elvégzése további busás jutalmat ad a játékosnak. A feladatoka a játékos Interakciós menüjében találhatóak.

A küldetések minden nap reggel 7-kor (téli időszámítás), illetve 8-kor (nyári időszámítás) frissülnek.

Legújabban a játékos mindkét karakterével egyszerre is elvégezheti a napi küldetéseket (korábban ha az egyikkel megcsinálta, a másikét is kipipálta, de nem adott érte semmit). A bónuszokat külön számolja, tehát az egyhavi teljes bevételt meg lehet duplázni, összesen több, mint 3 millió szerezhető így egy hónap alatt.

A napi tevékenységek listájaSzerkesztés

Játékmód feladatokSzerkesztés

  • Participate in a Deathmatch - Vegyél részt egy Deathmatch játékban. Team Deathmatch nem számít!
  • Participate in a Team Deathmatch - Vegyél részt egy Team Deathmatch játékban. Sima Deathmatch nem számít!
  • Participate in a Vehicle Deathmatch - Vegyél részt egy Vehicle Deathmatch (jármű-jármű ellen) játékban.
  • Participate in a Race - Vegyél részt egy versenyben - egyedül is számít!
  • Participate in a Land Race - Vegyél részt egy szárazföldi versenyben - egyedül is számít! Csak autós verseny!
  • Participate in a Bike Race - Vegyél részt egy kerékpár versenyben - egyedül is számít!
  • Participate in a Sea Race - Vegyél részt egy vízi versenyben - egyedül is számít!
  • Participate in an Air Race - Vegyél részt egy légi versenyben - egyedül is számít!
  • Fly under a bridge in an Air Race - Repülj át egy híd alatt (vagy két felhőkarcoló között) egy légi versenyben - a versenyt egyedül is játszhatod. Ilyen versenyek a Rockstartól a 'Burn Your Bridges.
  • Participate in a Rally Race - Vegyél részt egy Rally versenyben - minimum két ember kell hozzá!
  • Participate in a GTA Race - Vegyél részt egy bármilyen GTA versenyben - egyedül is számít!
  • Participate in a Non-Contact Race - Vegyél részt egy bármilyen Non-Contactra állított versenyben - egyedül is számít!
  • Participate in a Capture:Contend - Vegyél részt egy Capture:Contend feladatban - minimum két ember kell hozzá, nem kell megnyerni. Fontos, hogy csak a Contend számít.
  • Participate in a Capture:GTA - Vegyél részt egy Capture:GTA feladatban - minimum két ember kell hozzá, nem kell megnyerni. Fontos, hogy csak a GTA számít.
  • Participate in a Capture:Hold - Vegyél részt egy Capture:Hold feladatban - minimum két ember kell hozzá, nem kell megnyerni. Fontos, hogy csak a Hold számít.
  • Participate in a Capture:Raid - Vegyél részt egy Capture:Raid feladatban - minimum két ember kell hozzá, nem kell megnyerni. Fontos, hogy csak a Raid számít.
  • Participate in a Survival - Vegyél részt egy survivalban - egyedül is számít és nem kell megnyerni!
  • Participate in a Parachute Jump - Vegyél részt egy ejtőernyős ugrás feladatban! Egyedül is lehet. Fontos, hogy nem sima ugrás, egy ejtőernyős küldetést kell megcsinálni.
  • Participate in a Last Team Standing - Vegyél részt egy Last Team Standig feladatban - minimum két ember kell hozzá, nem kell megnyerni.
  • Participate in a Versus Mission - Vegyél részt egy Versus Mission feladatban - minimum két ember kell hozzá, nem kell megnyerni. Fontos, hogy csak a Versus számít, a Contact nem jó.
  • Complete a Contact Mission - Vegyél részt egy Contact Mission feladatban - egyedül is lehet. Fontos, hogy csak a Contact számít, a Versus nem jó.
  • Play a game of Darts - Játssz egy darts játszmát - akár egyedül is.
  • Challenge a player at Darts - Hívj ki egy játékost dartsozni - ketten kell és te indítsd.
  • Play a game of Arm Wrestling - Játssz egy szkander mérkőzést - nem fontos nyerni.
  • Play a game of Tennis - Játssz egy teniszmeccset - nem fontos nyerni. Legalább egy szettet le kell játszani.
  • Play a round of Golf - Játssz a golfpályán - akár egyedül is.
  • Challenge a player at Golf - Hívj ki egy játékost golfozni - ketten kelletek és neked kell indítani.
  • Complete a Flight School lesson - Játssz le egy Repülős iskola feladatot - Olyan is ér, amit már megcsináltál - érdemes pl. az elsőt megcsinálni, az 1 perc.
  • Visit the Ammu-Nation Shooting Range - Az Ammu-Nation lőterén játssz le egy menetet - egyedül, vagy társsal.

Free Roam feladatokSzerkesztés

  • Deliver a vehicle to Simeon - Szállíts le Simeonnak egy kocsit, amit kér (telefon SMS-ek között)
  • Perform a Stunt Jump - Teljesíts egy Stunt Jumpot - olyat is lehet, amit már korábban teljesítettél
  • Complete a Gang Attack - Játssz egy Gang Attackot
  • Collect an Ammo Drop - Szedj össze egy Ammo Dropot. Ezt a Merryweathert felhívva lehet kérni.
  • Hold up a store - Rabolj ki egy boltot. Olyat is lehet, amit már korábban kiraboltál.
  • Participate in a 1 on 1 Deathmatch - Játssz 1-1 elleni deathmatchet. Olyankor lehet indítani, ha egy játékos megölt.
  • Participate in an Impromptu Race - Játssz egy Impomptu versenyt
  • Kill 5 players - Ölj meg 5 játékost - ötször ugyanazt az egyet is ér.
  • Kill 10 players - Ölj meg 10 játékost - tízszer ugyanazt az egyet is ér.
  • Kill 20 players - Ölj meg 20 játékost - húszszor ugyanazt az egyet is ér.
  • Steal 5 vehicles - Lopj el 5 járművet
  • Steal 10 vehicles - Lopj el 10 járművet
  • Steal 20 vehicles - Lopj el 20 járművet
  • Destroy 5 vehicles - Pusztíts el 5 járművet
  • Mod a vehicle at a Car Mod Shop - Tuningolj autót a Los Santos Customsnál vagy Benny's-nél.
  • Ride on one of the Fairground Rides - Menj egy kört a Del Perro Pier vidámparkjában az óriáskerékkel vagy a hullámvasúttal - az utóbbi gyorsabb. $10 egy menet.
  • Watch a movie - Nézz meg egy mozifilmet valamelyik moziban (Délelőtt 10 és este 10 között van nyitva).
  • Steal a vehicle from the military base - Lopj el egy járművet a katonai bázisról - előtte célszerű Lestert felhívni, hogy a körözési szint ne emelkedjen (Turn Cops Blind Eye)
  • Fall 325 feet and survive - Szabadesésben zuhanj 325 láb magasságot, utána nyithatsz ejtőernyőt, és élve szállj le.
  • Parachute from 325 feet - Ejtőernyőzz 325 láb magasságból
  • Parachute dangerously - Nyisd ki minél később az ernyőt (200 láb alatt), és élve érj földet. Például a Vinewood felirat D betűjéről.
  • Pull a parachute 30 meters from the ground - Nyisd ki az ernyőt 30 méterre a földtől. '''' Például a Vinewood felirat D betűjéről.''
  • Have a private dance at the Vanilla Unicorn - Kérj öltáncot a sztriptízbárban
  • Evade a 2 star wanted level - Menekülj el 2 csillagos körözés elől (nagyobb is ér)
  • Perform a wheelie for 10 seconds - egykerekezz 10 másodpercig. Érdemes a repülőtér kifutóján csinálni, az elég hosszú ehhez.

Kapcsolatok szolgáltatásaiSzerkesztés

  • Kill a revealed player - Ölj meg egy játékost: deathmatchben hívd Lestert és kérd a "Reveal Players"-t. A játékosok láthatóak lesznek a radaron egy percig. Ezalatt öld meg az egyiket.
  • Kill someone whilst off-radar - Hívd Lestert és kérd az "Off the Radar"-t. Eltűnsz a többi játékos radarjáról egy percig. Ez alatt kell megölnöd egy másik játékost.
  • Collect a bounty - Gyűjts be egy vérdíjat egy másik játékosról. Akár te is teheted rá azt a vérdíjat.
  • Bribe the cops then cause havoc - Hívd Lestert és kérd a "Turn a Blind Eye"-t, majd 10-20 autót robbants fel a városban. Ez $5000-ba kerül
  • Use some Bull Shark Testosterone - Hívd Bruciet és kérd a Bull Shark Testosteront, és szedd fel.
  • Call a Mugger on another player - Hívd Lamart és küldd rá egy másik játékosra a Muggert.

JutalmakSzerkesztés

NapiSzerkesztés

  • $25,000
  • 3,000 RP

HetiSzerkesztés

  • $100,000
  • 15,000 RP
  • Ez a bónusz minden 7 egymás utáni nap végén jár!

HaviSzerkesztés

  • $500,000
  • 50,000 RP

SzámláltSzerkesztés

Ezek csak egyszer járnak:

  • A 10. elvégzett tevékenység után (3x 3 nap +1) $10.000 bónusz
  • A 20. elvégzett tevékenység után $20,000 bónusz
  • Az 50. elvégzett tevékenység után $50,000 bónusz

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A Stunt Jumpos feladatnak volt egy bugja: olyankor is adja, ha a játékos már minden Stunt Jumpot megcsinált. De mégis el lehet fogadtatni: a Rockstar által készített "Downtown Underground" versenyt kell lefutni, amiben van egy ilyen ugrás, és a játék azt elfogadja.
  • Összességében - minden bónusszal - a játékos 28 nap alatt egy karakterrel $1,580,000-ral és 169,500 RP-vel lesz gazdagabb. Két karakterrel a pénz 3,160,000! Plusz a feladatok közben (pl küldetés végén) járó jutalmak. Így a teljes összeg még ennél is nagyobb.
  • A Tennis és az Arm Wrestling nem játszható egyedül, ezért nincs külön "Challenge a player to..." változatuk.
  • A teniszmeccset legalább egy szettig végig kell játszani, hogy beszámítsa a játék. Ha a játékos vagy az ellenfél kilép, akkor nem érvényes a napi feladat (és újra kell teniszezni).
  • A tenisszel ellentétben versenyt, Capture és Deathmatch feladatokat nem kötelező végigjátszani, a napi feladatok között ki lesz pipálva, ha visszatér egy sessionbe.
  • A Fly under a Bridge tapasztalatok szerint csak Rockstar-os Air Race-ben működik, a saját készítésű versenyeken nem adja meg.
  • A körözési szintek lerázásánál nem mindig adja meg elsőre.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki