Fandom

GTA wiki

Da Nang-Triád háború

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Sc1ynsx7.png
Da Nang Thang (14)-1-.jpg

Carl megöli a Kígyófejet.

A Da Nang-Triád háború egy bandaháború volt, mely a Da Nang Boys és a San Fierrói Triádok között zajlott San Fierróban. A háborúban részt vevő személyek: Wu Zi Mu, Su Xi Mu, Ran Fa Li, Guppy, Little Lion, Carl Johnson és a Kígyófej. A háború a Grand Theft Auto: San Andreas eseményei alatt zajlik.

A háború San Fierróban kezdődött meg, amikor a Da Nang Boys megpróbált beköltözni a városba, miközben megpróbálja a Kínai-Negyed térségéből kiirtani a helyi Blood Feather Triád csoportot. A Mountain Cloud Boys, akiket Wu Zi Mu vezetett, bosszút szeretne állni azáltal, hogy alkalmazza Carl Johnsont, hogy gátolja az operációikat a városban. Elsőként beleértve Carl elhoz egy csomagot a Húsvéti Öböl Reptérről, miközben elkerül egy Da Nang Boys rajtaütést. Carl ezután csalétekként cselekszik, miközben elvezet a délre található Whetstoneba, hogy menekülést biztosítson a Red Gecko Tong vezetőjének Ran Fa Linek, aki sikeresen el tud szökni Wu Zi Mu lakásából, mivelhogy a Da Nang Boys azt tervezte, hogy meggyilkolja Ran Fa Li-t, amikor elhagyta a lakást.

Wu Zi Mu offenzívát indít a Da Nang Boys ellen. Neki ott van Carl, akit megkér arra, hogy felsettenkedjen egy olyan hajóra, amely a Húsvéti Kikötőben található. Carl feljut a fedélzetre, miközben egy bombát helyez el a hajó belsejében. Miután Wu Zi Mu tudomást szerzett az illegális forgalom gyűrűjükről, elküldi Carlt, hogy végezzen a Da Nang Boys vezetőjével, a Kígyófejjel. Carl és Little Lion megtámadják a teherszállítóhajót egy helikopterrel, melyet lelőttek, így Carl ismét felsettenkedik a fedélzetre, miközben kiszabadítja a foglyokat, és megöli a Kígyófejet. Nem valószínű, hogy a két banda közti konfliktus véget ért volna, mindazonáltal több szerepük nincsen a GTA San Andreas sztorijában.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki