Fandom

GTA wiki

Cubans-Haitians bandaháború

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Cuban-Haitian háború egy bandaháború volt ami a Cubans és a Haitians között zajlott Vice City-ben 1986-ban Vice City. Az ismertebb résztvevők: Tommy Vercetti, Auntie Poulet, Umberto Robina, Pepe és Rico.

A háború kezdete Szerkesztés

Lényegében Avery robbantotta ki hogy a telkek ára lejebb menjen és megszerezze.

Amikor Tommy Vercetti megérkezett Vice City-be egy Haiti Ganglord-ot meggyilkoltak a Cubans tagjai de a Haitians nemkezdett még háborúba. Végül Avery Carrington Tommy-t küldte el a temetésre Cubans bandaruhában hogy ölje meg a másik Gannglordot hogy a Haitians azt higyje hogy a Cuban háborút kezdeményez. A Haitians elhitte hogy a merénylő egy Cubans tag volt és elkezdődött a háború. A küldetés után Tommy egy telefonhívást kap Umberto-tól aki azt hiszi hogy a már meghalt Leo Teal beszél és meghívta az apja Alberto Robina kávézójába.
J.jpg

Tommy a Cubans oldalán.

A háború közepe Szerkesztés

K.jpg

A Sharks és a Haitians röviddel a meglepetésszerű támadás előtt.

Umberto letesztelte Tommy-t aki megfelelőnek bizonyult és átment. Umberto gyorsan adta az első küldetést amiben a Haitians-t kellett legyengíteni. A feladat hogy ellpjon egy teherautót ami tele van Drog-gal és vigye a kávézóhoz. A következő küldetésben lekell csapnia Rico-val egy olyan üzleten ami a Sharks és a Haitians között zajlik és vigye a az aktatáskában levő anyagot a kávézóba.
Város 2.jpg

Little Haiti.

Fordul a kocka Szerkesztés

Tommy-t valaki megkéri hogy menjen Little Haiti-ba. Ekkor találkozik a Haitians vezérrével Auntie Poulet-tel de amint belép hozzá agymosást kap egy elmebefojásoló drogtó és a Haitians tagja lesz és amint végrehajtotta a feladatokat elfelejti mit tett. az első Cubans elleni feladata RC repülő-vel felrobbantani a Cubans hajókat amiben drogot csempésznek. A következő és egyben utolsó feladata mesterlövészként észrevétlenül lelőni a Cubans tagokat miközben közelharcot vívnak a Haitians-sal. Miután ezt a feladatot elvégezte a Haitians megszakít minden kapcsolatot Tommy-val.

A háború vége Szerkesztés

Tommy dühösen megy Umberto-hoz amiért a Haitians kihasználta. Az utolsó feladata hogy felrobbantsa a Haitians drog gyárat. Tommy egy voodoo kocsival találkozik Rico-val és Pepe-vel akik már felkészültek a támadásra néhány cubans-sal. A Haitians beengedte őket a gyárba mivel Voodoo kocsiban ültek majd tűzharcban Tommy bombákat telepített így felrobbantva a drogüzemet. Végül a Cubans és a Vercetti Gang szövetséges lett. A Haitians elvesztette a háborút. A háború után rendszeresek lettek az utcai tűzharcok a Cubans+Vercetti Gang és a Haitians között de ezek elhanyagolhatók.
L.jpg

Tommy Cubans tagok után vadászik drog hatása alatt.

Veszteségek Szerkesztés

A küldetésekben való meghaltak vannak itt leírva.

A rövid ideig tartó háború alatt sok bandatag halt meg, ismeretlen számú civil esett áldozatul a tűzharcnak és néhány rendfentartó.
Imgres.jpg

A háború vége. Lángokban a drogüzem.

A Haitians elvesztett 2 Ganglordot és 74 bandatagot.

A Cubans elvesztett 28 bandatagot.

A Sharks elvesztett 12 bandatagot.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki