Fandom

GTA wiki

Crow

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Bernard "Crow" Gordon egy angol rockzenész, akit a Grand Theft Auto: San Andreas, a Grand Theft Auto: Liberty City Stories, a Grand Theft Auto: Vice City Stories és a Grand Theft Auto IV játékokban is megemlítenek.

1980-ben került reflektorfénybe, mint a The Ambulance zenekar énekese és csörgődobosa. Két zenésztársával (egyikük Trev) együtt nőttek fel és gyermekkoruk óta jó barátok voltak. Crow kapta a zenekar bevételének 80%-át, a maradék 20-on a másik két tag osztozott. Crow három nappal a világkörüli turnéjuk előtt szállt ki a zenekarból, mert összevesztek a fentebb említett bevétel eloszláson. Első szóló projektje 1984-ben egy afrikai segélykoncert volt.

Ismeretlen időpontban egy másik zenekar, a The Toilet tagja is volt. Itt is összekülönböztek a bevétel elosztásán, és feloszlottak.

1992-ben - a WCTR News riportja szerint - fel akarta adni a zenei karrierjét, és ennek az USA-ban nagyon örültek.

1998-ban Melissa Chowder riportot készített vele a LCFR rádión, ahol a Liberty Memorial Coliseumban tartandó koncertjét, a Crowfest '98-at reklámozta. Kiderül, hogy az interjú alatt ismeretlen kábítószer hatása alatt állt, hogy elmeneküljön a valóságtól.

2008-ban iráni koncertjét reklámozza a TV-ben.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Crow egyszavas neve, aktivizmusa és viselkedése alapján Sting paródiája.
  • Crow megjelenése hasonlít a GTA San Andreas egyik járókelőjére. Ironikus, hogy ugyanez a járókelő modell Kurt Cobainre, a Nirvana énekes-gitárosára is hasonlít.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki