FANDOM

MISSION
Complications
Complications.png
Játék: Grand Theft Auto V
Megbízó: Simeon Yetarian
Helyszín: Los Santos
A küldetés elrontásainak feltételei: Főszereplő halála vagy letartóztatása; A házban felhívja magára a figyelmét a lakóknak.
Jutalom: Ismereteln
Feloldás: Father/Son
Feloldója: Repossession
Complications egy kóüldetés a Grand Theft Auto V-ben, amit Simeon Yetarian ad a főszereplőnek, Franklinnek. A küldetés Franklin szemszögéből kezdődik, és Michael szemszögével végződik.

KüldetésSzerkesztés

Simeon megparancsolja Franklinnek, hogy lopja el a sárga BeeJay X-et Micheal kertesházából. Miután megérkezik, Franklin leüti a kertészt és besettenkedik Michael házába. Franklinnek keresztül kell menni a házon úgy, hogy ne vegyék észre, keresztül a konyhán, és be a garázsba, hogy ellopja az autót. Franklinnek sikerült ellopni az autót Michael otthonából és megy vissza a kereskedésbe. Michael hirtelen, aki elbújt a furgon hátsóülésében, Franklin fejéhez tart egy pisztolyt és fenyegeti őt, miközben kérdi, hogy kinek dolgozik, és, hogy tegye azt, amit Michael mond. Franklin megáll a kereskedésnél, és Michael megparancsolja neki, hogy hajtson keresztül Simeon kereskedésének az ablakán. A játék hirtelen átvált Michael szemszögébe. Michael ad egy kis pénzt Franklinnek, és mondja neki, hogy hagyja el a helyet. Ezután a játékosnak meg kell vernie Simeont. Miután Simeon már eléggé el elvan verve, egy másik jelenet váltja fel. Michael megaparancsolja Simeonnak, hogy hagyja békén a fiát, aztán fenyegeti, hogy ne keljen Michaelnek még egyszer visszajönnie.

Videós végigjátszásSzerkesztés

GTA 5 - Mission 3 - Complications 100% Gold Medal Walkthrough-009:43

GTA 5 - Mission 3 - Complications 100% Gold Medal Walkthrough-0

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/wiki/Complications

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki