Fandom

GTA wiki

Clay Simons

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.pngZvx3wvlh.png

Clayton "Clay" Simons, más néven Crowdog vagy Big Clay, egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki megjelenik főkarakterként, illetve barátként a The Lost and Damnedben, valamint egy mellékszereplőként a Grand Theft Auto V-ben.

Clay a The Lost MC egyik főhadnagya és The Road kapitánya volt. A Lost MC Road kapitányaként, bicikliket fog kézbesíteni a társklub-tagjainak, köztük Johnny Klebitznek, aki feltudja hívni őt a mobilján keresztül, amikor szüksége van egy motorra. Sok küldetésben segít Johnnynak, és azon négyek egyike, akik életben maradtak a a Lost MC Alderney banda tagjai közül, a többiek pedig Johnny Klebitz, Angus Martin, és Terry Thorpe.

Történelem Szerkesztés

The Lost and Damned Eseményei Szerkesztés

Clayt nagyrészt Terry Thorpeval látják együtt. Segít Johnny Klebitznek és a The Lost MC-nek a játék nagy része alatt, mint például, segít ellopni Billy Grey Revenant-jét. Ezt követően támogatja az The Angel of Death klubházának megtámadását. Amikor Johnny és Jim motorokat loptak az AOD-tól, felhívja őt és Terryt, hogy segítsenek nekik.

Miután Billyt letartóztatták, Clay továbbra is hűséges marad Johnnyhoz és segített neki megölni Brian Jeremyt. Brian halála után Clay és Terry a játék alatt kicsi szerepet játszottak és több küldetésben hívhatják segítségért.

Amikor Ray a bérgyilkosokat küldött, hogy megöljék Johnnyt és Jimet, Clayt és Terryt fel lehet hívni, hogy rajta ütést tervezzenek, hogy megöljék a bérgyilkosokat. Amikor Billy vallani akart az FBI ügynököknek, Stubbs felvette a kapcsolatot Clayhez és Terryhez, akik a tűzerőt hozták el, hogy betörjenek a börtönbe. Terry és Clay segített Johnnynak a börtönbe bejutni és végül Johnny megölte Billyt.

Amikor visszatértek a Lost MC klubházhoz, látták, ahogy a klubházat Ray Boccino emberei szétverték. Clay, Terry, aztán Johnnyék felgyújtják a szétrombolt klubházat. Johnny, Angus, Clay és Terry a The Lost Alderney City banda utolsó életben maradt tagjaiként nézték, ahogy leég a klubházuk.

GTA V Eseményei Szerkesztés

Halála Szerkesztés

587px-Mr.Philips-GTA5-Clay-1-.png

Clay 2013-ban.

2013-ig, The Lost elköltözött Blaine County-ba, ahol Trevor Phillips társává váltak. Trevor megöli Johnnyt a haragja pillanatában, ezt követően Trevor találkozik Clayvel és Terryvel, hogy kigúnyolja őket. A duó egy furgonnal egyetemben megpróbál elszökni azért, hogy tájékoztassa a rossz hírekről a csapatot, útközben Trevor megölte Clayt és Terryt is.

Küldetések, melyekben szerepel Szerkesztés

The Lost and Damned

GTA V

Clay Motorjai Szerkesztés

Galéria Szerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki