Fandom

GTA wiki

Cisco

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Cisco egy karaktert a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy főbb szereplő a Grand Theft Auto Advanceben. Ő Kolumbiából származik, és a Colombian Cartel vezetője, emellett; a Grand Theft Auto: Advence főszereplőjének, Mikenak a munkaadója. Cisco az Egyesült Államokban él, erre utalás az Advance egyik párbeszéde: "Én egy büszke, illegális külföldi vagyok, akinek van egy személyi igazolványa, amelyet a mexikói kormány biztosít."

A GTA Advance EseményeiSzerkesztés

Cisco először találkozik Mikeal a Fine Dining misszióban, amelyben King Courtney megpróbálja megölteni Ciscót Mikeal. Miután, Cisco sikeresen meggyőzi Mikeot, hogy dolgozzon neki, különböző épületeket fog felrobbantani Cisco kérésére. Végezetül Cisco megkéri Mikeot, hogy rabolja el Yukát, hogy megvesztegesse a Yakuzát. Cisco később megszünteti a kapcsolatát Mikeal, aki elkezd dolgozni Asuka Kasennek, és megmenti Yukát a Carteltől.

Nem sokkal ezután, Cisco megpróbálja kideríteni, hogy ki ölte meg Vinniet, ám Mike csapdába vezeti a Wichita Gardens otthonában, ahol a rivális bandák megölik Ciscót, Mike pedig a Francis International Airportnál, megpróbálja meggyilkolni a névtelen hadnagyot, azonban nem Miguelt, mivel Miguel megjelenik a Grand Theft Auto III-ban.

Küldetésekben való megjelenéseSzerkesztés

GTA Advance

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Cisco

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki