Fandom

GTA wiki

Christy MacIntyre

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Christy MacIntyre a WCTR-on futó Lonely Hearts műsor vezetője 1992-ben. Hírhedt őrült tanácsairól, például egy lánynak azt mondja, azért maradjon együtt az őt megcsaló férjével, mert "csak akkor vagy magányos, ha egyedül vagy".

Tanácsot ad kukkolóknak, megcsaltaknak és Zeronak, aki el szeretné veszíteni szüzességét, de Christy azt mondja, nem tud segíteni neki, még utcalányokat sem ajánl.

Ironikus módon, ő maga nincs kapcsolatban, de kukkolók követik mindenhová. Egy betelefonáló azt állítja, minden este meglesi zuhanyzás közben. Régebben fantáziált egy főiskolás fiúról, aki megkérdezte tőle az algebra házi feladatot. Egy temetésen találkozott az Emotion 98.3 korábbi DJ-jével (és Upstate Liberty későbbi stricijével), Fernando Martinezzel, mely találkozás részeg szexbe fulladt.

A harmadik műsorban Fernando felgyújtja Christy kocsiját, így az kirohan a stúdióból. A helyét Fernando veszi át, amíg Christy vissza nem ér. A lány ki akarja dobni, de beleszeret, amikor megérzi a Bouche Cologne kölnijét.

Christy hangját Sara Moon adta.

ÉrdekességekSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki