Fandom

GTA wiki

Chopper Checkpoints

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

644410 429593157123092 1451120013 n.jpg

Downtown.

A Grand Theft Auto: Vice City négy Chopper Checkpoint mellékküldetéssel bír, ahol a játékosnak időlimit nélkül kell átrepülnie egy Sparrow segítségével az ellenőrzőpontokon. Az első három kihívás a Rub Out küldetés után elérhető, az utolsót csak a G-Spotlight után lehet elérni Downtownban. A mellékküldetés elkezdéséhez szimplán csak be kell szállni a helikopterbe, aminek teljesítése után 100 $ üti a játékos markát, illetve előrébb jut a 100% eléréséhez.

Fellelhetőségek Szerkesztés

17 ellenőrzőpont - kezdés az Apartment 3C tetején.

17 ellenőrzőpont - a nyitott füves terület déli-középső részénél, keletre a Links View Apartment épületétől. Egy rendőrségi csillag van a közelében.

22 ellenőrzőpont - a Kaufman Cabs épülettől keletre. Megközelíteni egy rámpán keresztül lehet (motorral) az utca északi részéről.

Megjegyzés: a játék néhány változatában (például a PS 4-es változat) a helikopter nem jelenik meg, ennek oka nem tisztázott, de ha a játékos egy Sparrowot hoz ide és pontosan oda száll le, ahol a helikopter megjelenne, akkor beindíthatja a mellékküldetést (ehhez ki és be kell szállni).

29 ellenőrzőpont - A G-Spotlight után oldódik fel. A VCPD HQ-tól keletre lévő épület.

Galéria Szerkesztés

Érdekesség Szerkesztés

A Downtown Chopper Checkpoint végigvihető a G-Spotlight előtt, ha a Little Haitis módszert követi (vagyis egy Sparrowot hoz ide és azzal kezdi meg a missziót).

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki