Wikia

GTA wiki

Cholos

Vitalap0
1 357pages on
this wiki
Mwmffci4.JPG
BANDA
Cholos
Cholo members-1-.png
Játékok: Grand Theft Auto: Vice City Stories
Helyszínek: Little Haiti, Little Havanna, Vice City (?-1984)
Vezetők: Ismeretlen
Típus: Mexikói utcai banda
Ellenségek: Las Cabrones
Vice City Bikers
Vance crime family
Trailer Park Maffia
Sharks
Phil Cassidy
Jármű(vek): Cholo Sabre
Fegyverek: Baseball ütő
Pisztoly
Scorpion
Üzletek: Fegyverkereskedelem
Prostitúció
Zsarolás és Védelem
Korábbi helyszínek: Little Haiti
Little Havanna
Cholo Raktár
Vice City
Tagok: Decjuan DeMarco

A Cholos egy mexikói utcai banda a Grand Theft Auto: Vice City Storiesben. Little Haiti és Little Havanna városrészeken találhatóak meg. A banda vezetője ismeretlen és számos bandával háborúban állnak, mint például: Las Cabrones, Vice City Bikers, Trailer Park Maffia, Vance crime family, Sharks és a fegyverkereskedő: Phil Cassidy.

1984-ben veszélyeztetik Little Havanna környékét, ahol a Las Cabrones található. Jerry Martinez parancsára garázdálkodnak Little Havanna környékén, azonban Victor Vance és a Las Cabrones tagjai megöli a Cholosokat. Később a Cholos meg akarja gyilkolni Alberto Robina-t, de Victor Vance-nek köszönhetően ez nem sikerül, így a Cholos ismét vereséget szenvedett. Miután a Las Cabrones megnyeri a bandaháborút (Victor Vance segítségével) a Cholos-sal szemben, a Cholos szinte teljesen megszűnik létezni.

A Cholo Raktár felrobbantása után a Cholos vállalkozásai a Vice City Bikers kezébe kerültek és már alig láthatóak Little Haiti környékén. 1986-ra a Cholos megszűnt, hiszen Little Haiti tulajdonosai a Haitians. A Cholos tagok szürke fejpántot, fehér rövid ujjú trikót, valamint különböző színű nadrágokat viselnek.

Küldetések, melyekben jelen vannak Szerkesztés

GTA Vice City Stories

Apróságok Szerkesztés

  • A Cholos mindig nyíltan ellenséges Victorral és a bandájával, még mielőtt felrobbantanánk a gyárat. Ez az O, Brothel, Where Art Thou? küldetésnek köszönhető.
  • Minden tagja a Cholosnak pontosan ugyanazt a modellt használja, de különböző színű ruhákat hordanak.
  • A Cholos kedvenc rádióállomása a Paradise FM.
  • A banda hasonló a Vagos bandához a Grand Theft Auto: San Andreasban.

Galéria Szerkesztés

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Cholosuk:Чолос

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki