FANDOM

Sc1ynsx7

Cesar Vialpando Kendl pasija és a hispániai utcai banda, a Varrios Los Aztecas vezetője. CJ-nek nem voltak nehézségei vele, de hamar legjobb barátokká váltak. Azután mutatkozik be CJ-nek, hogy CJ megnyert egy lowrider versenyt. Segít CJ-nek a Grove Street Families csúcsra juttatásában, és hű barátja marad CJ-nek a játék során. Kitűnő lowrider versenyző. CJ tesónak nevezi őt.

CJ-hez hasonlóan neki és Kendl-nek is el kellett hagynia Los Santost, a Ballas rajtaütés következtében. A száműzetés során bemutatja CJ-nek unokatestvérét, Catalinát. San Fierroba érkezése után együtt dolgozik CJ-vel, és bosszút állnak azokon akik keresztbe tettek nekik. Közösen ölték meg T-Bone Mendez-t. A vezetési képességeit kihasználva segít CJ-nek az újonnan indított autókereskedésük beindításában. Az utolsó előtti küldetés során elmondja CJ-nek, hogy meg akarja kérni Kendl kezét, és azt kéri, beszéljen Sweet fejével, mivel ő nem igazán bírja Cesart.

Cesar hangját Clifton Collins Jr. adja.

Elkövetett gyilkosságokSzerkesztés

Küldetések, melyekben jelen vanSzerkesztés

GTA San Andreas

Néhány apróságSzerkesztés

  • Az Ég veled szerelmem c. küldetést tőle kapjuk, holott nincs is jelen benne
  • A Vámszabad terület c. küldetésben megtudjuk, hogy tériszonya van, ezért nem kezeli ő a darut
  • Az autója rendszámán ez áll: LVA4L, aminek jelentése: Los Varrios Aztecas egy életre
  • A Magas tét, low rider c. küldetésben le lehet nyúlni Cesar kocsiját, és így szert tenni egy golyóálló autóra
  • Cesar az egyike annak a két karakternek, amelyek megvannak jelenítve a Grand Theft Auto: San Andreas borítóján, a másik, The Truth.
  • Cesar lehet hogy fiatalabb vagy idősebb Kendl -nél. Bár sosem említik hogy hány éves a játékban.
  • Cesar Vialpando arca hasonlít Jimmy Hernandez arcához.

GalériaSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/wiki/Cesar_Vialpando

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki