Fandom

GTA wiki

Capolavoro

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Capolavoro-GTAV-Poster.png

A film plakátja.

A Capolavoro egy klasszikus 1963-as vinewoodi film, melyet az European Art Haus készített és Emanuelle Pasorelli rendezett. A filmet több los santosi moziban meg lehet nézni a Grand Theft Auto V-ben.

LeírásSzerkesztés

A film egy "tipikus" fekete-fehér érthetetlen művészfilm, amelyet angol felirattal és egyszerre beszélt francia és spanyol hanggal vetítenek. Az összevissza képsorok a Grand Theft Auto IV-ből és a Red Dead Redemptionből vannak. A cím olasz, a jelentése "Mestermű", az alcím: "A felejthetetlen klasszikus, amit még mindig senki sem ért".

TörténetSzerkesztés

A művészfilm kavalkádjának valami kis értelme azért mégis van. Egy talán tolvaj férfit a fejében egy gyönyörű nő ÉS a zsémbes felesége hangja kergeti őrületbe, miközben nem tudja magát túltenni barátja, Luigi halálán. A színészek szája ritkán mozog, de a hangjuk hallható - ezt a technikát a rendező más filmjeinél is használta. A létra a film végén vagy a túlvilágot szimbolizálja... vagy nem.

Vélemények a Classicvinewood.com weboldalonSzerkesztés

  • thimbledick - "What is with the horse?" - 5/10 stars - "Mi van azzal a lóval?"
  • sippycup8 - "Or the fact that it's in two different languages." - 3/10 stars - "Vagy a tény, hogy két külön nyelven van"
  • richardsfan45 - "One of the great stories of our time!" - 8/10 stars - "Korunk egyik legjobb története!"
  • Ismeretlen - "Well, I was dearly confused, but, I felt better than other people towards the end." - "Nos, először nagyon zavart voltam, de a vége felé már jobban voltam, mint a többiek"

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A LS24 egyik cikke, amely a Father/Son küldetés után jelenik meg, azt írja, hogy a Capolavoro visszatér a mozikba az 50. évfordulóján. Mivel a játék 2013-ban játszódik, így a film gyártási éve 1963. Azonban a Classic Vinewood szerint Capolavoro 1964-es.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki