FANDOM

Lw9k48wj

„A legjobb lövész a városban, Cassidy. Harcosnak hiszi magát. Biztos nem volt katona, de tud bánni a fegyverekkel.”
Cam Jones.[src]

Cameron "Cam" Jones egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy támogató karakter a Grand Theft Auto: Vice City-ben (1986-os készletben).

Életrajz Szerkesztés

Háttér Szerkesztés

Cam Vice City-ben lakik, és egy saját üzlete is, a Cam's Can Openers. Cam egy kleptomániás széffeltörő, akit már letartóztatott a Vice City Police Department, miután észrevették, hogy az utcán egy biztonsági zárat nem tudott kinyitni. Cam várta a tárgyalást, a vád rablás kísérlete volt, emiatt pedig tíz évnyi börtönbüntetésre ítélték őt.

1986 Szerkesztés

Tommy Vercetti kiszabadítja őt a VCPD rendőrkapitányságról, hogy részt vegyen egy bankrablásban, amihez Cam széffeltörő ügyessége is szükséges. Cam, valamint Tommy, Hilary King és Phil Cassidy megcsinálja a rablást, viszont Cam sorsa a játékosra van bízva. A játékos választhat, hogy Cam-ot hagyja meghalni a bankrablás során, vagy segíthet megmenteni őt és Phil-t. Halála nem befolyásolja a történet cselekményét.

VCPD bűnügyi nyilvántartás Szerkesztés

  • Azt állítja, hogy szakértő a biztonsági zárakban. Szakértelem szerencsére kétséges.
  • Jelenleg a tárgyalást várja a rablásos kísérlete miatt. Elfogták az utcán, amikor nem tudott kinyitni egy biztonsági zárat. Valószínűleg, hogy tíz évet kap.
  • Kleptomániás.
  • Úgy vélik, hogy gyakran dolgozik együtt Phil Cassidy-vel.
  • Jogi képviseletben Ken Rosenberg képviseli.
  • Gondolt arra, hogy nőkkel és banki ügyintézőkkel legyenek kérdései.

Küldetések, melyekben szerepel Szerkesztés

GTA Vice City

Galéria Szerkesztés

Navigáció Szerkesztés