Fandom

GTA wiki

Bulgarin Család

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png
BANDA
Bulgarin Család
Bulgarin Family-1-.jpg
Játékok: Grand Theft Auto IV
The Lost and Damned
The Ballad of Gay Tony
Helyszínek: Liberty City (?-2008)
Vezetők: Ray Bulgarin
Típus: Orosz bűnügyi szindikátus
Ellenségek: Niko Bellic
Luis Fernando Lopez
Marki Ashvilli
NOOSE
Yardies
McReary crime family
Kapcsolatok: Luis Fernando Lopez (korábban)
Rascalov Family
Ancelotti crime family
Fegyverek: PSG-1
Assault SMG
M249
Micro Uzi
AK-47

MP10

Üzletek: Emberkereskedelem
Gyémánt csempészet
Frontok: Bulgarin Otthona
Korábbi helyszínek: Liberty City
Tagok: Ray Bulgarin (elhunyt)
Timur (elhunyt)

A Bulgarin Family egy banda, amely megjelenik a Grand Theft Auto IV-ben és a The Ballad of Gay Tony-ban, mint a főellenséges banda. A bűnszervezetet Ray Bulgarin, és a jobb keze Timur vezette.

Történetük Szerkesztés

A banda megalakult, miután Bulgarin bevándorolt Liberty Citybe. Bulgarin alkalmazta Niko Bellicet, hogy becsempésszen embereket Kelet-Európából Olaszországba, mivel a hajó elsüllyedt, emiatt Nikónak úsznia kellett az életéért. Bulgarin Nikót okolta a veszteség miatt és arra törekedett, hogy elfogja őt.

Bulgarin képes volt, hogy kövesse Nikót Liberty Citybe, ahol ő és a barátja, Dimitri Rascalov, lesből támadták Nikót és Bulgarinnek ott voltak az emberei, hogy megöljék Nikót. De Niko (Little Jacob segítségével) képes volt, hogy túlélje a támadást és a szökést. Dimitri és Bulgarin ragaszkodtak ahhoz, hogy neki a nyomára leljenek Liberty Cityben.

Bulgarin és Timur a Maisonette 9-be mentek (Gay Tony birtokolta ezt) és alkalmazta Luis Lopezt és megfelelt neki, hogy végezzen Marki Ashvillivel és az embereivel. Azután Bulgarin megpróbálta megölni Luis-t, hogy a gyémántjait vigye el magának, de Luis életben maradt. Későbbi Dimitri tájékoztatta Bulgarint egy túszcseréről Luis és Niko között, és Bulgarin elment lesből támadni az alkut, de Luis és Niko megint életben maradtak. Azután Bulgarin az Ancelottikhoz ment és úgy döntöttek, hogy kényszerítik Luis-t, hogy megölje Tonyt. De Luis helyette megölte az Ancelottik egyik végrehajtóját, Vince Pelosit, és (harmadik alkalommal) túlélte Bulgarin támadását.

Luis és Tony rájöttek, hogy Bulgarin megpróbált repülőgép által elszökni, de Luis és Tony úgy döntöttek, hogy megölik Bulgarint. Luis elment és végzett Timural. Majd ezt követően felszállt a repülőgépre, amelyen megölte Bulgarint is. A banda Bulgarin halála után szinte biztos, hogy megszűnt.

Küldetések, melyekben jelen vannak Szerkesztés

GTA IV

The Lost and Damned

The Ballad of Gay Tony

Forrás Szerkesztés

http://gta.wikia.com/Bulgarin_Bratva

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki