Fandom

GTA wiki

Buffalo S

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Jármű
Buffalo S
BuffaloS-GTAV-front.png
Egy Buffalo S a Grand Theft Auto V-ben
(Hátsó nézet).
Típus Civil autó
Kivitel Négyajtós szedán
Férőhely 4 (sofőr, 3 utas)
Megjelenés Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto Online
Gyártó Bravado
Ára 96.000$ (GTA Online)
(Southern San Andreas Super Autos)
Változatok Sprunk Buffalo
Kapcsolódó járművek Buffalo

A Bravado Buffalo S egy sportszedán, mely megjelenik a Grand Theft Auto V-ben és a Grand Theft Auto Online-ban.

LeírásSzerkesztés

Régebben második generációs Buffaloként ismerve, ez a Buffalo ún. "ráncfelvarrott" változata kompresszoros motorral, új első résszel, felnivel és hátsó lámpával.

A Buffalo S-nek sokkal agresszívabb megjelenése van, mely a modern Amerikai sportautók hatását kelti. Az első része erősen a 2012-2014-es Dodge Charger SRT8-ról lett mintázva. Itt egy nagy hűtőrács található, mely a motorháztetőtől a lökhárítóig ér, illetve még két kisebb hűtőrács a kerekek mellett. Oldalt két kicsi CFRP panel van felszerelve, emellett még a felnik is teljesen egyediek. A hátsó része nagyjából ugyanolyan maradt, kivéve a hátsó lámpa, ami az Acura NSX Conceptről lett mintázva. Egyjátékos módban egyedül Franklin birtokol egy fehér Buffalo S-t, és sehol nem lehet szerezni másikat, míg GTA Online-ban megvásárolható a Southern San Andreas Super Autos weboldalán 96.000$-ért.

TeljesítménySzerkesztés

A sima Buffalohoz képest a Buffalo S teljesítménye sokat fejlődött, mely a jobb gyorsulásában és a magasabb végsebességében mutatkozik meg. Ezeket leszámítva leginkább egy félig megfelelő autó maradt. Gyorsulását és végsebességét tekintve igencsak alulmarad más sportautókhoz képest. Kezelhetősége feltűnően hajószerű, tehát elég lassan reagál a kanyarodásra. Amiben verhetetlen, az a stabilitása: a Buffalo S-sel ugyanis nagyon nehéz kipördülni, és még ha meg is történik, rendkívül egyszerű korrigálni az autót. Emellett remek és megbízható fékereje van.

VáltozataiSzerkesztés

Bővebben: Sprunk Buffalo

A Grand Theft Auto V next-gen kiadásában megjelenik egy egyedi Sprunk fóliázással ellátott Buffalo S azoknak a játékosoknak, akik a last-gen verzióról tértek át. Ez a változat a Szériaautó versenyek során látható, és elérhetővé válik a játékos számára, miután megnyerte a negyedik ilyen versenyt.

Szériaautó létére tovább fejleszthető Los Santos Customs műhelyben, valamint még a festést is meg lehet változtatni. A szponzormatricákat azonban sem módosítani, sem eltávolítani nem lehet.

Nevezetes tulajdonosokSzerkesztés

LelőhelyekSzerkesztés

Grand Theft Auto VSzerkesztés

  • Megtalálható Franklin háza előtt a "Franklin and Lamar" c. küldetés teljesítése után.

Grand Theft Auto OnlineSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A Buffalo S alapértelmezett rádióállomásai a Radio Los Santos, a The Lab (csak PC-n), és a West Coast Classics.
  • Franklin trailerében a hatodik másodpercnél látható egy piros Buffalo S az Innocence Boulevard-i autómosónál, ami alapján valószínű, hogy a játék béta verziójában mind a két fajta Buffalo megtalálható volt forgalomban. Ugyanez történt a Bodhival is (eredetileg forgalomban is megtalálható volt, de a játék végleges verziójában csak Trevornak van).
  • Ha a játékos elhagyja Franklin Buffalo S-ét, visszakerül a házához, csak úgy, mint minden más karakter alapértelmezett autója.
  • Franklin Buffalo S-ének a rendszámtábláján "FC1988" olvasható. Ez egy nyilvánvaló utalás arra, hogy Franklin Clinton 1988-ban született.
  • Ha a játékos módosítja Franklin Buffalo S-ét, ugyanabban a módosított állapotban marad örökké (vagy amíg ismét nem módosítja). Ugyanez jellemző Franklin Baggerénél, Michael Tailgaterjénél és Premierjénél, Trevor Bodhijánál és Hot Rod Blazerénél, Tracey Issijénél, valamint Amanda Sentineljénél.
  • Az 1.14 frissítés után a második generációs Buffalot átnevezték Buffalo S-re, hogy a két modellt ne lehessen összekeverni.
  • A valóságban a mai Dodge Chargereket izomautókként osztályozzák. Ennek ellenére a Buffalo S a GTA V-ben sportautóként van osztályozva.
  • Habár a Bravado gyártja, az első ülés szőnyegén egy Vapid logó látható.
  • Annak ellenére, hogy a kocsiban van intercooler (az "Exposed Intercooler" módosításból következtetve), turbófelöltője nincs. Intercooler ugyanis csak turbófelöltős, vagy kompresszorfeltöltős autókban található. Lehetséges, hogy a módosítás a kocsi radiátorára utal.

Lásd mégSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki