Fandom

GTA wiki

Brian Johnson

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Sc1ynsx7.png

Brian Johnson egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, és egy megemlített szereplő a Grand Theft Auto: San Andreasban.

HáttérSzerkesztés

Korai életeSzerkesztés

Brian a legfiatalabbik fia Beverly Johnsonnak és Marulete Johnsonnak, emellett Carl, Sweet és Kendl Johnson öccse.

Brian a Grove Street Families tagja volt, mivel a banda vezetőjének, Sweetnek az öccse volt. Emellett, a Johnson Houseban élt; míg meg nem halt 1987-ben.

HalálaSzerkesztés

1987-ben meghalt egy ismeretlen balesetben. A játék elején Sweet Johnson Carlt okolja Brian Johnson halála végett. A haláláért nagy valószínűséggel a Ballas banda volt a felelős. Brian halálakor, fiatal csupán 16 éves volt de korához képest nagyon magas szintű, erős gengszter tagja volt a Groove Street bandának ezért halála szerepet játszott a banda legyengülésében. Brian nagyon hasonlította a bátyjára, Carlra, mert Emmet az egyik küldetésben összekeverte Carlt Briannal.

Brian halálát követően, Carl elhagyta Los Santost és Liberty Citybe költözőt, ahol öt éven keresztül élte a bűnözői életét.

A GTA San Andreas eseményeiSzerkesztés

Brian halála nagy szerepet játszott Carl és Sweet kapcsolatában.

1992-ben, Carl visszatért Los Santosba, miután megölték a Ballasok az anyját, Beverlyt. Sweet elhalasztotta a temetést, és dühöngött, mivel Carl nem vett részt Brian temetésén.

Miközben, Carl és Sweet a Big Smoke's Crack Palace előtt készültek egy támadásra, Carl kijelentette, hogy egyedül megy be az épületbe, mivel hagyta, hogy Brian meghaljon.

ApróságokSzerkesztés

  • A "Brian Johnson" név, lehetséges, hogy utalás az énekes ausztrál hard rock bandaára az AC/DC-re. Ez azonban csak véletlen egybeesés.
  • Brian Johnson 1992-ben lenne 19 éves.

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Brian_Johnson

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki