FANDOM

BoneCounty

Bone County, San Andreas Állam

Bone County San Andreas Állam észak-északkeleti részén elhelyezkedő sivatagos terület. Az állam legnagyobb egybefüggő földterülete, gyakran sújtják homokviharok. Az embereket zord elszigetelődés jellemzi, ellentétben a sivatag szikrázó oázisával, Las Venturasszal.

Bone Countyban több fontos létesítmény is található: a Sherman Gát és a The Big Ear; a turistacsalogató Regular Tom; nagy sziklaformák, mint az El Castillo del Diablo és az Arco del Oeste; szellemvárosok, mint Las Brujas; egy kőfejtő; és a kormány szupertitkos kutató laboratóriuma.

Valószínűleg Nevada Nye és Lincoln megyéi ihlették, míg a sziklaformákat Arizona, Új Mexikó és Kalifornia sziklaformái.

Bone County a második legnépesebb megye a maga 455 lakosával (A legnagyobb Red County 702-vel, a legkisebb Flint County 31-gyel).

A K Rose rádióadó valahonnan innen sugároz, akárcsak a Area 53 műsor a WCTR-on. A Gardening with Maurice műsorba betelefonál egy nő Bone Countyból, hogy nem nőnek a virágai. Maurice jótanácsa: "Költözz el a sivatagból, te barom! " Bone Countíhoz három mítosz is kapcsolódik: a Tömegsír, egy sorozatgyilkos és az UFÓk. Néhány játékos szellemeket is vélt látni a sivatagban, bár ez valószínűleg csak programozási hiba.

Névtelen területSzerkesztés

A fő szócikket lásd itt: Névtelen város
Unnamed area bonecounty

Névtelen terület Bone Countyban.

Van egy kis település Las Venturas mellett nyugatra. Eredetileg névtelen, a játék legújabb változatában Smokey a neve. Két főútja is van: egyik a Pilson Intersectionhoz, a másik a Julius Thruway Northhoz visz. A névtelen terület lakossága 22 fő, a legkisebb település a játékban. A Brown Streak Railroad is keresztül megy rajta. Érdekességei a Big Spread Ranch sztriptízbár, az Ammu-Nation, egy hotdog stand, lakókocsiparka, autókereskedő és kamion bolt.

LakosokSzerkesztés

VárosokSzerkesztés

BoneCountySunrise

Napkelte Bone Countyban.

HelyekSzerkesztés

NevezetességekSzerkesztés

ForrásSzerkesztés

http://gta.wikia.com/Bone_County

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki