Fandom

GTA wiki

Blox

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Blox.png

A Blox logó

A Blox egy fertőtlenítő szer. A reklámját először a Flash FM-en hallhatjuk a Grand Theft Auto: Vice Cityben. Nem látható sehol, kivéve a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban, itt a legtöbb kisboltban (mint a FIDL) megtalálható. Emellett a GTA IV-ben is megtalálható: a Cluckin' Bell éttermekben, a Majestic Hotel konyháján és Bucky Sligo házában. A Blox logója és neve a Clorox paródiája. 1987-ben kivonják a forgalomból és hadicélokra használják.

Blox VCS.jpg

Blox a Vice City Storiesban.

A Blox rádió reklámja Szerkesztés

VC-Blox.ogg

Egy férfi ordítva elrohan

Férfi: A kórokozók ijedten rohannak világgá.

Hadsereg kórus: Blox, Blox, Blox, Blox

Férfi: A kommunisták tavaly 34 keményen dolgozó amerikait öltek meg, de a kórokozók több, mint 25 millió emberrel végeztek. Az otthona olyan, mint Amerika: folyamatosan támadják a kórokozók. Mind tudjuk, hogy a kórokozók okozzák a diszlexiát és a leprát is - hála az égnek, itt a Blox!

Hadsereg kórus: Blox, Blox, Blox, Blox

Férfi: A Bloxtól elmenekülnek a kórokozók, csak tegyen pár evőkanállal a gyerek fürdővizébe és tegye a kádba.

Gyereksírás

Gyorsan, ez a sistergés, ahogy a bacilusok meghalnak. A gyermekének most már pirospozsgás a bőre és 100% kórokozó mentes. Így a kis Jimmy nem kapja el többé a náthát, és nem tesz fel bonyolult kérdéseket a szaporodásról. Még Rover szájszagára is jó.

A kutya megissza, vonyít és eldől

Most már nyugodtan alszik, kórokozóktól mentesen. A Bloxot a Tisztább Amerikáért Társaság is ajánlja. A Pentagon által szabadalmaztatott formulát használja, amelyet a harcmezőre szántak, s most már elérhető az Ön otthonában is.

Hadsereg kórus: Blo-blo-blo-blo-blo-blo-blox

Őrmester: Blo-blo-blo-blo-blo-blo-blox

Férfi: Néhány kórokozó a savat nem szereti, mások a fehérítőt, a Blox válogatás nélkül megöli mindet.

GTA Vice City - Flash Fm - 16 - Blox01:11

GTA Vice City - Flash Fm - 16 - Blox

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki