Fandom

GTA wiki

Blotto's

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

A Blotto's egy háztartási eszközöket árusító üzlet a Grand Theft Auto: San Andreasban.

Fizikailag nem található meg a játékban, de a reklámjai hallhatók a rádióban, és Maurice a műsorában azt mondja, hogy mellette található a Happy Farmer üzlet.

A rádiókban reklámozott eszközök mind otthoni droghasználathoz valók (pl. az arany penge és ezüst szívószál kokainhoz).

A cég mottója "Örömmé varázsoljuk a hétköznapi rutint" szintén a droghasználatra utal.

ReklámokSzerkesztés

Blotto’s ("Liszt" és kanál) Szerkesztés

GTASACom04 Blotto's -1 (Flour And Spoon).ogg

: Áhh! Nem tudom kiszedni a lisztet!

Férfi: Mi a baj megint?

: Kell valami, hogy kiszedjem a lisztet, hogy megcsinálhassam ezeket a ici-pici miniatűr palacsintákat.

Férfi: Mit szólsz ehhez?

: Hű, egy pici kanál! De aranyos! Hol vetted?

Férfi: Természetesen a Blotto’s-ban.

Férfi 2: Blotto’s. Konyhafelszerelés minden mennyiségben. Főzne valamit útközben? Jöjjön és próbálja ki hordozható felszeretéseinket. Blotto’s - örömmé varázsoljuk a napi rutint.

Blotto’s (Penge és tükör) Szerkesztés

GTASACom05 Blotto's -2 (Razor And Mirror).ogg

Férfi: Áhh! Ez egy örökkévalóságig tart!

: Ó, drágám, mi a baj?

Férfi: Nem tudom levakarni ezt a festéket a tükörről

: Ó, tessék, drágám. Ezzel próbáld.

Férfi: Wow! Egy arany borotvapenge! Alig várom, hogy megmutassam a srácoknak! Hol vetted?

: Természetesen a Blotto’s-ban!

Férfi 2: Aranybevonatú borotvapenge. Zsebtükrök. Semmi sem lehet megfelelőbb egy keményen dolgozó, jól borotvált férfi számára. A Blotto’s-nál megvan minden kellék az élet minden területére. És ha cukorbeteg vagy csak szeretne orvosi felszereléssel játszani, ugorjon be a Blotto's hétvégi "Lőjük-be!" kiárusítására! Blotto’s - örömmé varázsoljuk a napi rutint.

Blotto’s (Ezüst szívószál) Szerkesztés

Ezüst szívószál

: Nagyon szeretem szívószállal inni a szódát. De fémből valót akarok, ami nem korrodálódik.

Férfi: Yo, ezt kapd ki: itt egy ezüstös!

: Azta! Egy ezüst szívószál! Hol vetted?

Férfi: A Blotto’s-ban, cicus!

'Férfi' 2: A Blotto’s-ban megtalál minden hasznos kelléket. Oregánót kell törnie a konyhában? Próbálja ki oregánódarálóinkat! Blotto’s - örömmé varázsoljuk a napi rutint.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki