GTA wiki

Blood Bowl

Hasonló küldetés a Grand Theft Auto: Vice Cityben a Bloodring.

325px-BloodBowl-GTASA-gameplay.jpg
Blood Bowl egy roncsderbi mellékküldetés a Grand Theft Auto: San Andreas, amit a Corvin Stadiumban tartanak a san fierroi Foster Valleyben.

LeírásSzerkesztés

A Blood Bowl menete egyszerűbb, mint a Bloodringé. Egy Bloodring Bangerrel a játékosnak ellenőrzőpontokon áthaladva kell időtöredékeket gyűjteni, miközben az ideje csökken. Ha elég időt gyűjtött össze, megnyeri a mellékküldetést. A játékost 20 versenytárs hátráltatja a játékban. A játékoos 30 másodperccel kezd és minden ellenőrzőpont 15 másodpercet ad az idejéhez. Ha játékos kifut az időből, vagy az autója megsemmisül, elveszti a küldetést.

Bár a játékmenet egyszerűbb, a nehézsége megnőtt. A küldetés elkezdéséhez legalább 20% vezetési képesség szükséges. Minden versenyző (köztük a játékos) mellett ül egy utas MP5-tel, akik folyamatosan lövik a többi versenyzőt. Az ellenfelek sokkal agresszívebben törnek az ellenőrzőpontok felé, és nem Bloodring Bangers, hanem más autókkal versenyeznek, némelyik jobb tulajdonságokkal rendelkezik, mint a játékos autója. Ellenben a javító csomagokat csak játékos veheti fel.

Akárcsak a Bloodringben, a játékosnak itt is 1 percnyi időt kell összeszednie. A sikeresen teljesített szint után egy perc hozzáadódik a teljesítendő időhöz, egészen a 6 perces szintig.

A 100%-os végigjátszáshoz az első szint teljesítése is elegendő.

JutalmakSzerkesztés

Az alap jutalom $10000, amit a teljesítendő percek számával szoroznak. Emellett az első szint teljesítése után egy Bloodring Banger jelenik meg a Corvin Stadiumnál.

MegjegyzésekSzerkesztés

  • A Bloodringgel ellentétben itt a játékos nem kap jutalmat az ellenfél autójának elpusztításáért.
  • A Blood Bowl arénája a GTA Vice City's Bloodring mellékküldetéséből van.
  • Ha Carl meghal a küldetésben, az arénán kívül jelenik meg, nem pedig kórháznál, ahogy egyébként tenné.
  • Az ellenfelek autóit meg lehet változtatni a "gyors autók" és a "lassú autók" csalásával.

ÉrdekességSzerkesztés

Az összes autónak egyedi rendszáma van.

M0J0_J0J - Mojo Jojo
G4L_AVET - ?
NU_SK00L - No School
BM_D3V__ - ?
BM_L4C3Y - ?
BM_D34N_ - ?
BM_4NDY_ - ?
T3H_FLUF - The Fluf
HAZE_B0B - Haze Bob
RKK_PWND - Rocket Pwned
LI0N_CUM - Lion Cum
UG_FUX69 - ?? F*ck 69
SUNRA_93 - Sunrise 93
S3XY_JUD - Sexy Jude
RE1_K0KU - ?
RKK_DBP1 - ?
S4ND_M4N - San Man
EV1L_BNZ - Evil Benz
CHUNKY_1 - Chunky 1
T3H_BUCK - The Buck
BUDD4H_X - ?
L3337_0G - Les OG
LA_B0MBA - La Bomba
R3D_R4SP - Red Raspberry
MR_B3NN - Mr. Benn
D1VX_Z00 - ?
N1_R4V3N - N.1 Raven
EV1L_SLY - Evil Sly
DBP_4NDY - DBP Andy
PRE4CHER - Preacher
C0NEY_88 - Cone 88
DAM0_666 - Damo 666
D0DE_777 - Dude 777
D4_DEW0R - ?
MATHEW_2 - Matthew 2
M00TV_4U - Moo TV for you
GOT_M00_ - Got Moo

Lásd mégSzerkesztés