Fandom

GTA wiki

bleeter.biz

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

Üzlet
Bleeter
Bleeter-Logo-IV.png
Cégnév: Bleeter
BAWSAQ: Increase-BAWSAQ.svgSteady-BAWSAQ.svgDecrease-BAWSAQ.svgIncrease-BAWSAQ.svgSteady-BAWSAQ.svgDecrease-BAWSAQ.svg BLE
Tagline(s): "Az élet hirtelen felgyorsult!"
Típusa: Social Network
Megjelenik: The Ballad of Gay Tony
Grand Theft Auto V

„Bleeter is a social networking and microblogging service that found a way to turn the entire world into illiterate journalists reporting on the breaking news of their vapid existence. They, like many popular internet services, have yet to turn any kind of a profit.”
Description at Bawsaq.com.

A Bleeter.biz egy weboldal a The Ballad of Gay Tony és Grand Theft Auto V játékokban. Egyértelműen a Twitter paródiája: közösségi, mikroblog oldal. A GTA V-ben a játékos megveheti a részvényeiket a Bawsaq.com-on.

LeírásSzerkesztés

Az oldalon a felhasználók közzétehetik "bleet"-jeiket, rövid információkat a velük történt dolgokról. A Bleeter figurája egy bárány.

Az oldal neve a "bleat" szóból ered, ami a bégetés angol szava. Ha a játékos megnézi a lgújabb bleeteket, bégetés hallatszik. Akárcsak a Twitteren, a Bleeteren is megtalálható több híresség, akiknek a bejegyzéseit rajongók hada követi.

HáttérSzerkesztés

Grand Theft Auto: The Ballad of Gay TonySzerkesztés

A The Ballad Of Gay Tony több karaktere is felhasználó az oldalon. A bleetek elsősorban küldetésekben lesznek hasznosak, például Daisie Cash-Cooze esetében, aki egy véletlen találkozás során Chris Hunt homoszexuális mozisztárt nyomozza le vele.

Grand Theft Auto VSzerkesztés

A Bleeter még kidolgozottabb a GTA V-ben, rengeteg karakter használja: pl. Tracey De Santa, Poppy Mitchell és Devin Weston. Ahogy a Twitteren, itt is gyakoriak a hashtag-ek (#).

KépekSzerkesztés

Bleeter felhasználókSzerkesztés

SzemélyekSzerkesztés

ÜzletekSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki