Fandom

GTA wiki

Bledar Morina

1 764pages on
this wiki
Add New Page
Vitalap0 Share

„A problémánk az unokatestvéreddel van.”
Bledar Morina beszél Niko Bellicnek Roman Bellicről.[src]

Bledar Morina egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki egy kisebb karakter a Grand Theft Auto IV-ben. Bledar tagja az albán maffiának.

Életrajz Szerkesztés

Morina egy pénz hitelező, zsaroló, orgyilkos. Egy albán gengszter és tagja az albán maffiának, Bledar tagja egy kis bandából álló gengsztereknek, akiknek Broker a székhelyük. Kalemel, és Dardan Petrelaval együtt, a hitel kölcsönöket vezetik.

Roman Bellic Morinak szerencsejáték adóssággal tartozik. A nyomás ellenére az orosz maffiózó, Vladimir Glebov Romant egyedül hagyja, Dardan továbbra is zaklatja őt a fizetendő pénzt miatt és elkezdi üldözni, majd végül találkoznak taxi raktárában. Bledar összetöri Roman számítógépét és Dardan fenyegeti őt egy késsel, de Roman unokatestvére Niko Bellic megszakítja a két albánt, és eltöri Dardan karját. Dardan és Bledar ezért gyorsan elmenekültek.

Bledar később megtámadja Romant, Kalem mellett egy kosárlabdapályán, de Niko megérkezik és halálra veri mindkettőjüket. Ezután Niko Dardan nyomába ered s végül megöli őt.

Küldetések, melyekben szerepel Szerkesztés

GTA IV

The Lost and Damned

LCPD adatbázisi nyilvántartás Szerkesztés

Vezetéknév: Morina

Keresztnév: Bledar

Kor: 31

Születési hely: Albánia

Horvátozás: Az orosz és kelet-európai bűnözőkhöz köthető Hove Beachban.

Bűntények:

Megjegyzések:

  • Egy albán bandita.
  • Úgy vélik, hogy részesedése legyen a pénz hitelezésből és zsarolásból származó tevékenységekből, amely célozza az illegális bevándorlókat, amikor megérkeznek az Egyesült Államokban.
  • Hove Beach a székhelye.

Forrás Szerkesztés

http://www.grandtheftwiki.com/Bledar_Morina

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki